Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: 3.2 > 3.7 lub 3.8

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie 3.2 > 3.7 lub 3.8

    Witam. Jeszcze swojej nie zrobilem a juz mi po glowie dziwne rzeczy chodza Czy ktos ma jakiekolwiek info na temat kosztow tej operacji ? W UK cena za sam zestaw do przerobki wynosi 2500GBP + VAT :O i ta cena chyba nie obejmuje obrobki bloku. Ogolnie kosmiczne pieniadze, zastanawiam sie ile to moze kosztowac w Polsce.

    Tutaj takie smigaja. Moment obrotowy wynosi 300 nm przy 2000 tys, tyle ile w seryjnej GTA maksymalny I spore jeszcze rezerwy drzemia poniewaz dolot juz mocno wszystko ogranicza. Np moc wzrasta jedynie o okolo 30 koni. Ale pal licho moc. Jesli ktos ma jakies info to zapraszam do dyskusji
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Tym się zajmuje Autodelta i wątpię żeby ktoś to w Polsce robił. Brak popytu, drogie części i technologie nie pomagają w zabawie z tymi silnikami.

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    Obróbka bloku niepotrzebna zmieniasz tłoki i tuleje cylindrów, 3.8 maja problemy z chlodzeniem bo mało miejsca między tulejami a blokiem, było o tym gdzieś na forach, mysle że ceny w polsce powinny byc niższe ale to tylko moje gdybanie.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    A skąd w Polsce weźmiesz te tuleje i tłoki, uszczelkę i inne pierdoły. Wiesz ile kosztują tłoki na zamówienie? A pierścienie? Autodelta zleca produkcję większej parti a i tak koszty nie małe.
    Wolałbym już topić pieniądze w kompresor, moment też urywa przeguby, moc niczego sobie, odpadają problemy z przegrzewaniem, ścieżki już przetarte (dema alfaclubu) i kosztowo przystępniej.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie

    Proszę tutaj masz silnik na sprzedaż
    http://alfastumper.dk/oscommerce_st/...oducts_id=1220
    Stage IV tylko 75tyś zł

    << Like it!

    >2000
    o.O

  6. #6
    epion
    Gość

    Domyślnie

    jak chcesz to mozesz tez wysłać silnik do USA do glenwooda, tam też robią 3.7

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wasyl widzę że Cię ponosi ;] Ale od czego są marzenia, od tego żeby je realizować ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    W sumie nie bede sie pocil, bo widze nie ma sensu. Dzieki za pomoc

    http://www.youtube.com/watch?v=qkET_UHhzY4

    http://www.youtube.com/watch?v=GguftWVHpww

    Najnowsza dziecina na forum. Jak widac nawet zbytnio nie ma problemu zeby to na droge przeniesc.
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 22-02-2011 o 17:17
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    złom
    Postów
    723

    Domyślnie

    Cytat Napisał epion Zobacz post
    jak chcesz to mozesz tez wysłać silnik do USA do glenwooda, tam też robią 3.7
    Do RPA jak już...
    1984 GTV6 3.2 24V

  10. #10
    epion
    Gość

    Domyślnie

    hmm... od poczatku bylem przekonany ze glenwood jest w USA

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory