Witam,kolego redek83 mam pytanko do ciebie,czy uporałeś się z problemem regulacji reflektorów DEPO ? bo mam taki sam problem,założyłem do siebie nowe DEPO i świecą za nisko pojechałem na regulacje i gościu nie mógł ich podnieść do góry
Witam,kolego redek83 mam pytanko do ciebie,czy uporałeś się z problemem regulacji reflektorów DEPO ? bo mam taki sam problem,założyłem do siebie nowe DEPO i świecą za nisko pojechałem na regulacje i gościu nie mógł ich podnieść do góry
Ja mam w Alfie jednego Depo i świeci ok. Ale w Oplu miałem ten problem, że nie dało się wyregulować. Rozebrałem reflektor i okazało się, że plastikowy sworzeń od regulacji, razem z gniazdem w którym ma siedzieć, jest wykonany z tak twardego i kruchego plastiku, że po prostu wypadł przy pierwszej próbie regulacji i odbłyśnik był luźno w środku reflektora. Próba ponownego włożenia go na swoje miejsce poskutkowała połamaniem wszystkiego. Rozebrałem więc oryginalne reflektory i przełożyłem wyżej opisane elementy do Depo. Mimo, że miały ponad 10 lat tworzywo było zupełnie innej jakości; elastyczne i wszystko trzymało jak powinno. Reflektory złożyłem uszczelniając silikonem. Było z tym trochę roboty, ale od tej pory wszystko działało jak trzeba.
Podejrzewam, że w waszych reflektorach jest ten sam problem. Odbłyśnik zwykle jest zamocowany w 3 punktach. 2 z nich to właśnie takie zatrzaski, trzeci to silniczek. Wystarczy, że jeden z punktów nie trzyma a reflektora nie będzie się dało ustawić w żaden sposób
Kiedys mialem podobny problem z lampą. Teraz nie powiem jak to naprawiłem ale udało się. Robiłem to metodą prub i błędów, kożystałem ze wszystkich możliwych kombinacji regulacji aż w końcu się udało (uwaga nie rozładuj akumulatora)
Sprawa wygląda następująco. Niewiele byłem w stanie zrobić żeby świeciły dobrze i tak było przez dłuższy czas. Aż skończył mi się przegląd i mechanik w stacji diagnostycznej (tuż przed przyjściem gościa który podpisuje się pod badaniem technicznym) widząc że światła są sporo za nisko złapał je niżej opaską zaciskową do jakiejś części karoserii i poprostu podciągnął. To było we wrześniu i do tej pory świecą dobrze. Wiem że to druciarstwo niegodne Alfisty i w pełni się do tego przyznaje ale ja nie miałem ochoty na rozkręcanie reflektorów a innego wyjścia nie znalazłem.
STOP CIOTOM DROGOWYM
Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA
....
STOP CIOTOM DROGOWYM
Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...