Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Temat: Sportowe zawieszenie

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    A ja bym poprosil o boczne zdjecia 166 na w miare swierzym seryjnym zawieszeniu i na jamexach tak dla porownania.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  2. #32
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Tak wyglądała moja na springach pro-kit eibach -30

    http://mahony2008.fotosik.pl/albumy/817688.html
    mahony2008

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tył troche za mocno jakby siedzi, ginie klin 166

  4. #34
    Użytkownik Embrion Avatar psqdny
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.4 JTD '99
    Postów
    21

    Domyślnie

    moja też siedzi niziutko. aktualnie mam problem z zawieszką bo coś mi trzeszczy, no ale to raczej inny temat.

    ja akurat rozważam opcje wymiany zawieszki na standartowe. wkurza mnie, że na wszystko trzeba uważać. głupi krawężnik i nie podjedzie. jak parkujesz to tyłem bo przód zachacza. przedni zderzak mam zendera więc niżej leży i moża czasem pozamiatać. przez zaspy nasze kochane, których aktualnie i naszczęście nie ma jest jedno wielkie tarło.

    fakt, że fajnie wygląda. siedzi tak jak na waszych forkach więc pewnie wiecie o czym mówię, ale próbuje sobie odpowiedzieć na pytanie czy warto dla lansu się tak męczyć...

    u mnie są jakieś białe sprężyny. kupiłem już w takiej konfiguracji, także nie wiem jaka firma itd. obstawiam, że są u mnie amortyzatory o normalnym skoku, bo jak najadę na hopkę, to czuję dość duży skok zawiasu.

    nie podjąłem jeszcze decyzji, nie wiem jakie są ceny amortyzatorów, ale w przypadku niskiego zawieszenie, powinno się wymieniać cały komplet, bo przy naszych nierównościach taka konfiguracja jak moja bardzo szybko wypieprza całość.

    dla kolegi który zastanawiał się nad ugięciem sprężyny stadart i niskiej:
    każda ze sprężyn ma inne maksymalne ugięcie, więc ugięcie można przyrównać tylko na procentach, bo wartość będzie inna.

    witam kolegę z bydgoszczy .)
    Ostatnio edytowane przez psqdny ; 22-02-2011 o 19:05 Powód: siema dla kolegi z bydzi

  5. #35
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał psqdny Zobacz post
    tył troche za mocno jakby siedzi, ginie klin 166
    Miałem padnięte tuleje zwrotnic i kola stały tak / \ dlatego tak to wygląda . Tak w ogóle to już wymieniłem te springi na oryginał!
    mahony2008

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam,
    a jak mogę sprawdzic czy moja wersja jest -30mm czy normalna? Alfa jak w opisie.
    Pomierzyc prześwit czy jak? Np eper nic o ty nie mówi...

    Też przymierzam sie do wymiany sprężyn i chciałbym żeby było jak w fabryka przykazała.

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał kelpin Zobacz post
    Witam,
    a jak mogę sprawdzic czy moja wersja jest -30mm czy normalna? Alfa jak w opisie.
    Pomierzyc prześwit czy jak? Np eper nic o ty nie mówi...
    Ja mam sprężyny -30mm - na alfie jest znaczek Super, w ePERze jest napisane, że to wersja CF2 "PROGRESSION". Bez zdejmowania chyba się nie da zmierzyć sprężyn, ale możesz wg. mnie zamontować na zasadzie "co kto lubi", bo do tych silników montowali i pełne i -30.

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    Ja mam sprężyny -30mm - na alfie jest znaczek Super, w ePERze jest napisane, że to wersja CF2 "PROGRESSION". Bez zdejmowania chyba się nie da zmierzyć sprężyn, ale możesz wg. mnie zamontować na zasadzie "co kto lubi", bo do tych silników montowali i pełne i -30.
    Dzięki, mi EPER też pokazuje CF2 "SPORTRONIC PROGRESSION". Popytam jeszcze w sklepach bo tez bym się szykował na te Jamexy.

    PS Jaki masz rozmiar opon? bo ja kupiłem z oponami 225/50 R17 i na takich dalej śmigam. Może jakbym miał sprężyny -30mm to by obcierały czy coś?

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Moja Alfa na obniżonym zawieszeniu wygląda tak
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	zawieszenie.JPG
Wyświetleń:	276
Rozmiar:	150.3 KB
ID:	20777
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    To moja chyba nie jest obniżana bo na zdjęciu jest na letnich oponach 225/50 R17 i chyba wiecej miejsca zostaje w nadkolach (tyłem sie nie sugeruj bo wlasnie troche niżej siedzi)

    Kubicze a jaki masz rozmiar opon?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Foto(063).jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	113.6 KB
ID:	20781  

Podobne wątki

  1. Sportowe zawieszenie AR 155
    Utworzone przez Wodzu 18 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-04-2014, 21:12
  2. Zawieszenie sportowe.
    Utworzone przez dawid66123 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 10:12
  3. zawieszenie sportowe od 156 do 147
    Utworzone przez hajdi147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-04-2011, 08:20
  4. Sportowe Zawieszenie....
    Utworzone przez bryspp w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 14:10
  5. [164] Sportowe zawieszenie
    Utworzone przez Remek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-02-2008, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory