Strona 23 z 86 PierwszyPierwszy ... 13141516171819202122232425262728293031323373 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #221
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    490

    Domyślnie

    Czytając te wszystkie wypociny mam wrażenie, że mam zaj...ise szczęście posiadając TS'a bez klepiącego wariatora, bez stukających panewek i bóg jeden wie czego jeszcze. Mam także podwójne szczęście bo mam jeszcze 307'kę w benzynie od nowości bez nawet jednej awarii BSI, bez palących się co 5 min żarówek i cholera wie czego jeszcze...
    Ludzie... nie powtarzajcie bezmyślnie stereotypów - powtórzę to, co powtarzam wszystkim: jak ktoś dba, tak ma. Dam sobie rękę uciąc, że wiekszość awarii TS'ów wynika z niedbalstwa użyszkodników niż z samych wad konstrukcji. Nie mam zamaru również przekonywać uzyszkodników TS'ów na łańcuchu, że ich silniki są be bo pewnie nie są, proszę również aby Ci w/w użyszkodnicy nie wmawiali mi, że mój TS jest do d...py bo się psuje, jest mady by fiat i takie tam. Mam TS'a i jestem niereformowalny
    Pozdro dla wszystkich zalkoholizowanych
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

  2. #222
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mikelos Zobacz post
    Ludzie... nie powtarzajcie bezmyślnie stereotypów - powtórzę to, co powtarzam wszystkim: jak ktoś dba, tak ma. Dam sobie rękę uciąc, że wiekszość awarii TS'ów wynika z niedbalstwa użyszkodników niż z samych wad konstrukcji.
    zapewne jest ponadprzeciętnie dużo tych dziedzin do dbania
    zapewne też silnik będzie działał do pewnego czasu,
    a ty jeszcze nie doczekałeś grubej awarii, która prędzej czy później nastąpi

  3. #223
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    jak ktoś dba tak ma...

  4. #224
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    jak ktoś dba tak ma...
    no to dbajcie o niego, zanim umrze

  5. #225
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    prawdziwa hiena

  6. #226
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    prawdziwa hiena
    żebyś wiedział, ale przynajmniej jest tego wart
    bo ostatnio usłyszałem na ulicy 156 2.4 jtd i chciało się płakać na te dźwięki

  7. #227
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    pokaż mi silnik, który nie umrze, będzie cenowo w aucie w podobnych pieniądzach jak w aucie, do tego silnik który w wielu przypadkach (u mnie 2x TS 16v) bedzie jezdził wzorowo, silnik który z takiej pojemności ma fabrycznie wyciągniętą taką moc (oczywiście z tamtych lat) i silnik który twoim zdaniem będzie nie do zajechania.
    Na prawdę nie rozumie o co tyle krzyku ?
    Widziałem TSa - 350tys w rękach jednego właściciela, kupiona w PL, serwisowana u Julków, Franków czy Heniów - rozrządy robione na marker i na czuja. Zawsze olej na czas, rozrząd co 90tys. do tego wszystkie płyny i filtry na czas
    Gdyby nie skończyła na drzewie, pewno dalej by jeździła 146 2.0 TS 16v. - czyli co ? wypadek losowy ?
    Inny przykład - to już z forum, ktos w 145/6 pisał o swoim TSie ze miał ponad 400tys ...
    To ze silnik jest podatny na słaby serwis i niedbalstwo i w takich warunkach potrafi sie sypnac ... no cóż nie ma rzeczy idealnych.
    Ale nie generalizujmy. Bo w świat po wpisaniu twin spark ... wyswietla sie strona alfaholików i wielki pojazd po najbardziej rozpowszechnionym w AR silniku benzynowym.
    To że występują problemy - OK, który silnik jest tak bezproblemowy że nie wymaga ingerencji i będzie jeździł po wsze czasy ? I to jeszcze silnik który nie jest zadbany.
    Co do TS 8v - łancuch ok, ale podobno trzeba naciagac go bo sie luzuje - miałem fordowską vke na łancuchu - i nic nigdy nie było ruszane w silniku, nikt nie naciągał - a silnik chodził idealnie. Czyli co ? Ktoś kto nie wie ze trzeba cos tam ingerować, usłyszy ze jest silnik na łancuchu (jak ja) słowa mechanika - ze nie musze nic robić - nawet nie zaglądnie tam, wiec i niezniszczalne - bo tak czytajac te wszystkie posty okreslacie 8v posypie sie z góry na dol.

    Nie potrafie zrozumiec skąd taka zawiść - 8v już nie ma, produkowane raczej być nie będzie. Więc gdzie sens tej dyskusji ?

  8. #228
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    miałem przyjemność jechać raz w 156 z 2.4 i silnik w tym aucie to tak jak by nie był diesel
    troszke pod V6 podchodzi swoim dźwiękiem a do tego ma kopa
    no ale i tak wolę benzynę
    nigdy nie miałem ropniaków i może dlatego nie zamienił bym się na mojego TS-a

  9. #229
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    pokaż mi silnik, który nie umrze, będzie cenowo w aucie w podobnych pieniądzach jak w aucie, do tego silnik który w wielu przypadkach (u mnie 2x TS 16v) bedzie jezdził wzorowo, silnik który z takiej pojemności ma fabrycznie wyciągniętą taką moc (oczywiście z tamtych lat) i silnik który twoim zdaniem będzie nie do zajechania.
    Honda i jej vtec, w crx 1.6 160 koni (ale pewnie tak samo żywotny jak fiatowy ts), bmw s14b23 i s14b20 (nawet starsze niźli ts). Nie jest trudno znaleźć coś mocniejszego z lat 90. ;]

    Co do TS 8v - łancuch ok, ale podobno trzeba naciagac go bo sie luzuje - miałem fordowską vke na łancuchu - i nic nigdy nie było ruszane w silniku, nikt nie naciągał - a silnik chodził idealnie. Czyli co ? Ktoś kto nie wie ze trzeba cos tam ingerować, usłyszy ze jest silnik na łancuchu (jak ja) słowa mechanika - ze nie musze nic robić - nawet nie zaglądnie tam, wiec i niezniszczalne - bo tak czytajac te wszystkie posty okreslacie 8v posypie sie z góry na dol.
    Jeśli dla kogoś problemem jest odkręcenie sześciu śrub, następnie poluzowanie i dokręcenie kolejnej, to chyba złą markę wybrał. Wolę naciągnąć łańcuch raz na x lat w 8v niż robić remont w 16v.

    Nie potrafie zrozumiec skąd taka zawiść - 8v już nie ma, produkowane raczej być nie będzie. Więc gdzie sens tej dyskusji ?
    Autorzy postów na przeszło 20 stronach muszą się mylić, bo przecież nie ma o czym dyskutować... ;]
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  10. #230
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    pokaż mi silnik, który nie umrze, będzie cenowo w aucie w podobnych pieniądzach jak w aucie, do tego silnik który w wielu przypadkach (u mnie 2x TS 16v) bedzie jezdził wzorowo, silnik który z takiej pojemności ma fabrycznie wyciągniętą taką moc (oczywiście z tamtych lat) i silnik który twoim zdaniem będzie nie do zajechania.
    silnik XU10J4RS np z Citroena Xsara 2.0 VTS

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory