Strona 14 z 135 PierwszyPierwszy ... 45678910111213141516171819202122232464114 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 1344

Temat: Usterki po 10 tys.( i wiecej) km

  1. #131
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sierek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Gulietta QV
    Postów
    282

    Domyślnie

    Jeszcze dodam od siebie...
    Od końca lat dziewięćdziesiątych jeździłem Passatami, 1.8, 1,8T (utracony drogą kradzieży na płatnym parkingu na wybrzeżu ). Potem przesiadłem się na AR 156 2.0JTS. Ten silnik mnie urzekł. Okoliczności zmusiły mnie do powrotu do Passata (ceny 159 po premierze były bezsensowne) - 2.0 FSI. Przysłowiowy tatowóz.
    Jak czytałem materiały marketingowe VW 4 lata później o prekursorskiej technologii bezpośredniego wtrysku benzyny FSI, lekko się uśmiałem. Ale silnik fajny, pomimo generalnie złych opinii użytkowników.

  2. #132
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sierek Zobacz post
    Od końca lat dziewięćdziesiątych jeździłem Passatami, 1.8, 1,8T (utracony drogą kradzieży na płatnym parkingu na wybrzeżu ). Potem przesiadłem się na AR 156 2.0JTS. Ten silnik mnie urzekł. .
    A mnie urzekł 1.8 TSI 160 konny, który w połączeniu ze skrzynią był (jest) odczuwalnie lepszym rozwiązaniem niż obecne 1.4 MA 170 koni w Julce. Tamten silnik równo rozwija moc od praktycznie 1.500 do 6.000 obrotów, czy do odcięcia przed 7 tysiącami, jak kto lubi (tyle, że po 6.500 słabnie) a skrzynia działa o wiele precyzyjniej niż te julkowe. Niespecjalnie mnie wkręca mistyka elektrohydraulicznych zaworów ssących, które trzeba zalewać specjalnym olejem i to w większej pewnie ilości, jeśli momentu na początku skali mam (w lżejszym aucie) wyczuwalnie mniej, a spalanie jest trochę chyba wyższe, jeśli się z mocy korzysta.

    I sorki, jeśli mnie też ktoś nie polubi, ale nie piszę tu po to, żeby zyskać poklask, tylko dzielę się swoimi odczuciami. Najbardziej obiektywnie jak potrafię.

  3. #133
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quadrifoglio156
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarny
    Postów
    421

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    A mnie urzekł 1.8 TSI 160 konny, który w połączeniu ze skrzynią był (jest) odczuwalnie lepszym rozwiązaniem niż obecne 1.4 MA 170 koni w Julce.

    I sorki, jeśli mnie też ktoś nie polubi, ale nie piszę tu po to, żeby zyskać poklask, tylko dzielę się swoimi odczuciami. Najbardziej obiektywnie jak potrafię.
    Słaba ta twoja obiektywność. Porównaj 1.8 z 1.8 w QV ... a tak to chyba narzekasz bo lubisz.
    Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
    LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL

  4. #134
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156 Zobacz post
    Słaba ta twoja obiektywność. Porównaj 1.8 z 1.8 w QV ... a tak to chyba narzekasz bo lubisz.
    Doprawdy? Porównuję te same przedziały cenowe i podobną moc. A ty proponujesz zestawienie osiągów 160 konnego silnika z 240 konnym. Rozumiem, że wtedy będzie bardziej obiektywnie tak?

  5. #135
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    tak czytam wątek czytam i myślę sobie ludzie oczym wy piszecie jakieś slogany skrzynie awarie usterki DSG... cieszcie się że jeżdzicie alfami!! ja kupiłem alfę "z serca" bo to piękne auta i nie obchodzą mnie opinie testy itd. że giulietta jest awaryjna to już czytałem gdzieś w lipcu 2010(wypowiadli się sami "fachowcy" oczywiście) ale nie zrobiło to na mnie wrażenia. nie znam się na autach na silnikach itd. kupiłem auto bo jest piękne. jeżeli komuś się podoba golf to ok jego wybór, a tu czasem jakieś obelgi kłutnie co jest lepsze, starsze technologicznie. jakie to ma znaczenie to jest i tak nie do rozstrzygnięcia. a więc cieszcie się z jazdy i popiszcie trochę o wrażeniach pozytywnych. uwielbiam wieczorem sobie wsiąść i pojeździć bez celu ot tak bo jazda alfą to jedna z największych przyjemności w moim życiu:-)
    ps. coś czuję że i tak ktoś mnie zjedzie za tego posta hehe
    pozdrawiam forumowiczów

  6. #136
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Nikt cię nie zjedzie, a przynajmniej nie ja. Oczywiście, że się cieszę, a piszę o niedociągnięciach po to, aby można je było usunąć. Poza tym, uważam, że każdy ma prawo do jak najpełniejszej informacji o tym, co kupuje. Tyle, że w wątku zrobiła się święta wojna VAG vs. Fiat, co jakiś czas temu przewidziałem.

  7. #137
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    zapomniałem jeszcze dopisaś że może lepiej byłoby odpowiadać na temat "wrażenia po 10000 km" niż "usterki po 10000 km" to zawsze lepiej brzmi prawda??

  8. #138
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie 1.8t

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    A mnie urzekł 1.8 TSI 160 konny, który w połączeniu ze skrzynią był (jest) odczuwalnie lepszym rozwiązaniem niż obecne 1.4 MA 170 koni w Julce. Tamten silnik równo rozwija moc od praktycznie 1.500 do 6.000 obrotów, czy do odcięcia przed 7 tysiącami, jak kto lubi (tyle, że po 6.500 słabnie) a skrzynia działa o wiele precyzyjniej niż te julkowe. Niespecjalnie mnie wkręca mistyka elektrohydraulicznych zaworów ssących, które trzeba zalewać specjalnym olejem i to w większej pewnie ilości, jeśli momentu na początku skali mam (w lżejszym aucie) wyczuwalnie mniej, a spalanie jest trochę chyba wyższe, jeśli się z mocy korzysta.
    To masz całkiem inne odczucia niż ja, bo miałem niedawno okazję pojeździć Audi A3 2010 rok kolegi z tym silnikiem 1.8 160 KM. Byłem nastawiony że po moim Fiaciku padne na kolana po przejażdzce przed maską Audi a było odwrotnie Humor mi się bardzo poprawił bo teraz Fiat na prawdę nie ma się czego wstydzić Faktycznie Audi wcześniej zaczyna ciągnąć i później ma odcinkę ale jego elastyczność jest duuużooo gorsza niż Fiata T-Jet w trybie Normal, o Sport nawet nie wspominająć. W trybie Sport w Fiacie można z 6tki nie redukować powyżej 90 tki przy wyprzedzaniu a w Audi nawet przy 120 km/h trzeba zjeżdzać o dwa biegi Być może zchrzanili to przełożeniami zbyt długimi ale w tym samochodzie nie czuć za bardzo że to silnik turbo. Nie neguję zalet Audi - auto świetnie wyciszone, z precyzyjną skrzynią, dobrze wykonane. Silnik ma jednak zdecydowanie gorszy od T-jet czy MA 170 moim zdaniem i wcale nie taki ekonomiczny (13 litrów po strej jeździe po trasie). Skrzynia w Julce chodzi nieco inaczej niż w Audi - wcale nie gorzej tylko trochę z inną charakterystyką.

  9. #139
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    No, tylko że to jest temat o usterkach właśnie. Nikt chyba nie wpadł na pomysł opisania wrażeń, a swoją drogą szkoda.

    Inna sprawa, odpowiadając na jakieś pytanie zadane kilkudziesięsiąt postów temu - to jest tak, że jeden niezadowolony klient jest wart tyle co 100 zadowolonych, bo ci zadowoleni siedzą cicho używając produktu, a niezadowolony chodzi i papla. To jest całkiem naturalna postawa. Tym bardziej producent powinien dbać o jakość, czy usunięcie wad.

    ---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:30 ----------

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    To masz całkiem inne odczucia niż ja, bo miałem niedawno okazję pojeździć Audi A3 2010 rok kolegi z tym silnikiem 1.8 160 KM. Byłem nastawiony że po moim Fiaciku padne na kolana po przejażdzce przed maską Audi a było odwrotnie
    No ale ja jeździłem 3 lata Octavią z tym silnikiem, to chyba mam lepsze rozeznanie?

    Ciągnie od niższych obrotów, dokładnie, rzeczywiście długie przełożenia (ma np. dwa nadbiegi), dlatego 6-tka nie służy do dynamicznego wyprzedzania, ale za to bardzo chętnie się wkręca na obroty, aż do tego odcięcia właśnie. Niestety nie wiem, co to T-Jet, więc nie wiem, do czego porównujesz, ale naprawdę tamta konstrukcja - w mojej opinii - jest zdecydowanie lepsza.

  10. #140
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie 1.8t

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Ciągnie od niższych obrotów, dokładnie, rzeczywiście długie przełożenia (ma np. dwa nadbiegi), dlatego 6-tka nie służy do dynamicznego wyprzedzania, ale za to bardzo chętnie się wkręca na obroty, aż do tego odcięcia właśnie. Niestety nie wiem, co to T-Jet, więc nie wiem, do czego porównujesz, ale naprawdę tamta konstrukcja - w mojej opinii - jest zdecydowanie lepsza.
    A dlaczego nie napiszesz że w Alfie nie musisz tak często redukować biegów jak w Skodzie? Przecież to duża zaleta o której nawet nie wspominałeś. W codziennym użytkowaniu dużo ważniejsza niż odcinka o 500 obrotów wyżej. Tobie charakterystyka 1.8 T się podoba ale to nie znaczy że to lepszy silnik, bo np. ja wolę nie redukować przy każdym wyprzedzaniu i lubię jak po wciśnięciu gazu na 6tce przy prędkości trasowej samochód ochoczo rwie do przodu. Za ten komfort przeżyję nawet 0.5 sekundy stracone przy przyśpieszeniu do 100 na godzinę, ty w Alfie nawet tego nie stracisz Przyzwyczaiłeś się do Skody która miała dobrze ułożony silnik i do jej charakterystyki, mogę się założyć że jak silnik w Alfie ci się ułoży (po 30 tys lub więcej silniki pokazują pełnię swoich możliwości) i się do niej przyzwyczaisz to może zmienisz zdanie

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Usterki po 100 tys.( i wiecej) km
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 20:03
  2. wiecej pali
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 12:55
  3. [159] Wiecej mocy....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory