tak dokładnie czarny dach wiem bo tylny spoiler był przezemnie załatwiany
tak dokładnie czarny dach wiem bo tylny spoiler był przezemnie załatwiany
Jamrozw masz jakieś dojście w serwisie? Chodzi o zerknięcie do elearna i jeden malutki pin w body compie :-)
nie powinno być problemu
Otóż nie moge wyczaić numeru pinu na który wpina się tempomat. Dysponuje schematem od grande ale jednak są drobne różnice a na ślepo nie chcę próbować.
W elearnie dla grande jest to w Instalacja elektryczna > 1 FUNKCJE ELEKTRYCZNE > E50 SYSTEMY STEROWANIA I KONT... > E5060 CRUISE CONTROL
Po kliknięciu na schemat powinno się pojawić obrazek podobny do poniższego i chodzi o to co jest zaznaczone na czerwono a dokładnie co jest zamiast D, 34 i 41 (D prawdopodobnie będzie tak samo a zamiast 34 będzie 38). Ale największą niewiadomą jest 41-co jest zamiast niego
Reszta jest prawdopodobnie do zrobienia za kilkanascie zł (wprawdzie bez oryginalnej dźwigni choć dałoby radę używkę, ale też bez ściągania kierownicy) i tempomat gotowy
Ostatnio edytowane przez metan ; 25-02-2011 o 18:03
Witam,
Chciałem zapytać o wrażenia z prowadzenia samochodu na poszczególnych trybach - chodzi mi głownie o to, czy na trybie normal przy prędkościach powyżej 120 km/h odczuwacie niestabilność/myszkowanie (nie wiem jak to ująć)? Po włączeniu trybu dynamic i usztywnieniu układu kierowniczego wszystko jest ok, auto prowadzi się pewnie, "jedzie jak po szynach". Samochód mam od niedawna, jeszcze nie zdążyłem go dobrze poznać, stąd moje pyatnie. Z zawieszeniem wszytsko ok, jedynie zbieżność nie była sprawdzana, jednak wydaje mi się, że jeśli coś byłoby niesprawne, odczuwałbym to na każdym z trybów. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Ok pogadam w poniedziałek z elektrykiem w aso w sumie mnie też ten temat interesuje bo mam drążki pod kierownicę z cruise control
no własnie diagnosta poweidział mi że nie jest to takie proste
Jak tylko będę znał numery pinów z rysunku powyżej zbadam na żywo temat i powiem co i jak. Ale dostęp do elearna od mito jest żaden bo już dawno bym to zrobił. Jamrozw -wystarczy że ktoś w serwisie pozwoli zerknąć na wspomniany rysunek. Też pytałem obcego elektryka w ASO przy okazji czekania na samochód ale strzegą tej wiedzy jak kamienia filozoficznego a prędzej czy później i tak się to znajdzie.
Skoro body comp ma ten sam numer części dla wersji z tempomatem i bez to pozostaje tylko dopięcie dźwigni (lub też zestawu oporników) i ewentualny reset centralki (np FES-em) żeby to wykrył (zgodnie z opisem w FES wykrywa przy pierwszym uzyciu). Tyle trudności.
Ostatnio edytowane przez metan ; 28-02-2011 o 14:48