jak błąd przepływki to zacznij od przepływki, najlepiej jak masz kogoś z takim samym autem i podmianka na pare godzin, marchewa, falujące obroty, potrafi gasnąć to podobnnie miałem jak całkiem przepływkę odłączałem![]()
jak błąd przepływki to zacznij od przepływki, najlepiej jak masz kogoś z takim samym autem i podmianka na pare godzin, marchewa, falujące obroty, potrafi gasnąć to podobnnie miałem jak całkiem przepływkę odłączałem![]()
Floid zmień olej i mechanika(rozumiem olej 10W, ale 15W to jest przesada, żadnego auta nie powinno się zalewać olejem 15W nawet jeżeli pije olej, jest to jedynie maskowanie problemu, które może narobić więcej szkód niż pożytku)
Na Twoim miejscu zalałbym Valvoline MaXLife 10W-40 lub Fuchs TITAN CFE MC 10W-40, po zastosowaniu wymienionych olei powinien spaść nieco apetyt na olej(jednak nikt Ci tego nie zagwarantuje). Nie zalecam tych olei do silników Common Rail czyli JTD itd.
Ostatnio edytowane przez Qbaas ; 02-03-2011 o 21:57
Wymień jak najszybciej ten olej. WOW! 15w40/// Max to 10w40. TS-y nienawidzą gęstych olej. Rozwalisz wariator!!! Zmień mechanika kolego-dobrze radzę
dzieki za rade jutro podjede do innego mechanika i dowiem sie co zrobic z tymi fantami
u mnie dymiło i ledwo jechało z marchewką bo przepływka padła
Byłem dziś pytać się w sklepie o cene tej przepływki i proponował mi 2 rodzaje.. Jedna to włoska produkcja specjalnie pod alfe.. a druga to boscha.. ktura kupic???
A powodem tego ze trzeba kupic boscha to ,to ze bosch ma większą żywotność???
Oryginalna przepływka jest Boscha i lepiej się tego trzymać.Kupiłem rok temu zamiennik i znowu pada![]()
Mam jeszcze jedno pytanie wariator wymienia się za każdym razem przy wymianie rozrzadu???