Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: alfa 156 jtd lepiej 1.9 czy 2.4?

  1. #11
    gacus2405
    Gość

    Domyślnie

    A jak jest z tym wielowahaczowym zawieszeniem? jak z czesciami? co ile km trzeba robic tą zawieche? jakie zamienniki sa najlepsze?

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    156 2003 1,9 jtd 115 km
    Postów
    58

    Domyślnie

    według najgorszych tez, zawieszenie starczy na około 40 tyś ale są ludzie co robią dwa razy tyle , oczywiście oszczędzając to zawieszenie , alfą trzeba nauczyć się jeździć po mieście bo naprawdę "boli" gdy słyszymy jak zawieszenie dobija na jakiś dziurach lub podczas ostrego zjazdu z krawężnika, części ogolno dostępne , niestety najtańsze zamienniki są jakości chińskich koszulek wraz z moim kuzynem ktory ma alfe romeo 166 kupowaliśmy części z inter carsu i to zwyczaj tych dość znanych producentów ale nie najtajszych jakie były tylko mozliwe , lecz te z średniej półki i oto auto doprowadziliśmy z stanu naprawdę fatalnego do nie daleko odbiegającego nowemu zawieszeniu (mowa o zawieszeniu) za 4,300 zł więcej szczegółów na pw . ale pewnie podobne informacje można znaleźć na forum .

  3. #13
    gacus2405
    Gość

    Domyślnie

    A które z elementów zawieszenia dostają najmocniej po dupie?

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    156 2003 1,9 jtd 115 km
    Postów
    58

    Domyślnie

    chyba wahacze i tuleje poliuretanowe a z tego co wiem nie są to tanie rzeczy , niech ktos ze starszych kolegów mnie poprawi bo jestem młody . i mało wiem oraz mało grzebałem . ale z tego co kojarzę te 2 elementy są najdroższe i często wymieniane po nich sa amortyzatory stabilizatory itd . niestety moge sie mylic . a wiec czekamy na kogos mądrzejszego ode mnie .


  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marcino20
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    DDZ
    Auto
    AR 159 1.9 JTD 16V
    Postów
    376

    Domyślnie

    Bez przesady z tą zawiechą. Wahacz dół zamiennik 150 - 200zł, wachacz góra 80 - 150zl, łącznik stabilizatora 40zł, końcówka jak padnie to podobnie, Stabilizator chyba najrzadziej leci i wymiana również nie tak bardzo kosztowna. Cen oryginałów nie wymieniam bo mało kto ich używa, robisz i jeździsz tak samo jak innym autem.
    Było 156 jtd 16v, jest 159 jtdm 16v

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Jak stać Cię na litr ON więcej na każde 100km to bierz 2.4, resztę znajdziesz na forum.
    Jedna z ciekawszych odpowiedzi w temacie , do tego dzwięk R5 , to jest to nie jak zwykły klekot R4.
    Jak ktos napisze że 1.9 po chipie jezdzi jak 2.4 , to w 2.4 tez mozna dac chipa i wtedy znow nie ma porównania do 1.9
    Ja jako uzytkownik wielu 1.9 , polecam 2.4 bo następny u mnie napewno nie będzie 1.9
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  7. #17
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał gacus2405 Zobacz post
    A które z elementów zawieszenia dostają najmocniej po dupie?
    Z własnego doświadczenia, najszybciej lecą łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze, najlepiej założyć poliuretan. Górne wahacze Fast wytrzymały ponad 20tys , dolne też Fast mają już prawie 40tys przebiegu i luzów nie mają.

  8. #18
    Użytkownik Embrion Avatar Syncro_GT
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    nysa
    Auto
    Crosswagon Q4
    Postów
    22

    Domyślnie

    co do silnika ... mam 1,9 16v 150km i chetnie bym włozył 2,4 20v .... a co do zawieszenia .. tanie mieso psy jedzą .. wahacze doln TRW jakies 500zl za szt mam i doceniam je mocno codziennie , w górnych wymieniłem tuleje i zrobilem stabilizator przód(gumy+łączniki) jezdze i sie ciecze tym co mam a mam klopot z głowy !
    bo każdy kiedyś marzył o Alfa Romeo ... a tylko odważni realizuja marzenia....

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar szalonyJohn
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    76

    Domyślnie

    A ja nieradziłbym Ci tego ani tego kup sobie rower i bedziesz miał najmniej awaryją maszyne w okolicy!! No i niemieckie stare są podobno najlepsze!

Podobne wątki

  1. Który ściągacz lepiej
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2015, 14:57
  2. Alfa 166 (być może inna?) czy lepiej od razu zapomnieć?
    Utworzone przez amator w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-01-2012, 15:11
  3. [147] Co zrobić żeby lepiej grało??
    Utworzone przez Kondi w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-11-2009, 21:17
  4. troche lepiej nas widac...
    Utworzone przez bija22 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory