Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: Alfa 146 TD do oceny

  1. #11
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    Marzę o 146 ;)
    Postów
    10

    Domyślnie

    na diagnostykę się zgodził i twierdzi, ze auto nie było bite... ile w tym prawdy tego nie wie nikt, bo nikt się nie przyznaje

  2. #12
    homel86
    Gość

    Domyślnie

    jak na zdjeciach to autko ladne, a fachowcy od "taniego tuningu" niech ida grzecznie spac i nie marudza na forum, progi nie sa przesadzone, widzialem gorsze i pewnie z racji tego ze je zalozyl to pomalowal cale zderzaki, ustaw sie z gosciem i ja sprawdz najwyzej bedziesz w plecy plny na paliwo i diagnostyke, a jak wszystko bedzie ok to bedziesz mial ladna 146

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    Marzę o 146 ;)
    Postów
    10

    Domyślnie

    ale chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak to jest z tymi częściami, bo dużo ludzi mówi, "do Alfy to drogie części" czy to prawda ?

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kuba18nh
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD
    Postów
    112

    Domyślnie

    Cytat Napisał saab12 Zobacz post
    ale chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak to jest z tymi częściami, bo dużo ludzi mówi, "do Alfy to drogie części" czy to prawda ?
    tak samo jak mówią że alfy są awaryjne uważam że z częściami nie jest tragicznie, wiadomo mogą być droższe niż np. do opla ale ile jest szrotów z oplami a ile z alfą nie jest źle ceny da się znieść

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar bartstep
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    AR 147 1,9 JTD 116KM
    Postów
    248

    Domyślnie

    Ja mialem 145-tke TD. Wiec powiem Ci tak, ze Alfa w niektorych krajach okreslala ten samochod jako 2.0L, a nie 1,9 (!!). Stad moze byc takie oznaczenie. Silnik ma prosta budowe, przez co jest bardzo odporny na jakosc paliwa. Tak jak ktos wczesniej napisal zadne mrozy nie sa mu grozne. Rowniez dynamika tego silnika jest zaskakujaco dobra. Auto az rwie sie do przodu. Co do czesci i ich kosztow, to sa porownywalne do innych marek. Proste zawieszenie (jednowahaczowy McPherson z przodu i belka wleczona z tylu) powoduje, ze po pierwsze jest trwale, po drugie tanie i po trzecie bardzo latwe do wymiany. Paski rozrzadu, filtry, klocki czy tarce tez sa w normalnych cenach. Auto jest swietnie zabezpieczone antykorozyjnie. Ja w swojej po 13 latach nie mialem rdzy (co mnie do samego konca zastanawialo).
    Alfa Romeo 145/146 mimo, ze juz ma "podeszly" wiek nadal wyglada bardzo atrakcyjnie.
    Srodek samochodu tez jest ladnie i funkcjonalnie zaprojektowany. Ja mialem swoja 145-tke przez 5 lat i natluklem nia w tym czasie jakies 160 tys. km. W tym czasie wymienilem 3 razy rozrzad (komplet) i raz zawiozlem go do serwisu diesla, zeby wymienili koncowki wtryskiwaczy i wyrehulowali pompe. Kosztowalo mnie to cos kolo 350 zl (z czesciami). Awarii nie mialem (ale ja dbam o samochody)
    Wiec mowie Ci, ze silnik jest dobry (malo elektroniki, wiec malo klopotow), design wciaz atrakczjny, a koszty czesci NORMALNE i porownywalne do opli, golfow (mialem peugeota... tam to ceny czesci moga powalic slonia).
    Jedz, ogladaj (silnika po kompa podlaczysz... bo tam nie ma co podlaczac , ale centralke ABS juz mozesz sprawdzic)
    Ostatnio edytowane przez bartstep ; 04-03-2011 o 07:42
    alfa-klub.prv.pl * Podpiecie do komputera, diagnostyka, kasowanie bledow. Kontakt GG 3127266 * alfa-klub.prv.pl

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ersi
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Wałbrzych\Amsterdam
    Auto
    Była: 146 1,9 JTD 2000r, Clio 1,5 dCi 2008r., jest Avensis 2006r 2.0 D4D
    Postów
    41

    Domyślnie

    Nie ma co pytać, jak masz w miarę blisko albo stać Cię na wycieczkę ( gdyby okazało się, że lipa ) to jedź! Czytając to co tu większość piszę to prawie jakby już nią jeździli i wiedzieli co ją boli... Ja powiem tak, wygląda zachęcająco, części się nie bój ( ogólnie nie są drogie, a jest jeszcze kilka tajników które obniża koszty ), nie wypowiem się tylko na temat silnika bo ja mam już JTD ( na którego złego słowa powiedzieć nie mogę ), trzeba ją zobaczyć, przejechać się i tyle... Z chęcią bym Ci pomógł i pojechał ją obejrzeć, ale pracuje do przyszłego czwartku po 12h Chyba, że nie śpieszy Ci się to w czwartek możemy ją obejrzeć - będziemy mieli do czego porównać
    Alfę kupujesz sercem, nie głową

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    Marzę o 146 ;)
    Postów
    10

    Domyślnie

    to mnie teraz zaskoczyłeś z tą pomocą oczywiście miłe zaskoczenie, ponieważ jestem drugi dzień na forum i ludzie chcą mi pomagać jakbyś chciał, to będę bardzo wdzięczny, bo nie mam nikogo kto się zna na Alfach.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Hmmmm , kocham takie tematy

    Jak to wszyscy mają rentgeny w oczach i z fotografii odczytają historię samochodu , a może jeszcze człowieka który własnie składał je na Lini
    Silnik TD , udany , bardzo tani w utrzymaniu częsci do niego - taniocha ( silnik ładowany do Fiatów , jako 1,7 oraz 1,9 bez turbiny ) .
    Weź tester lakieru i będziesz wiedział co i jak
    Ktoś napisał ze nie spasowane coś jest itd. czasami jest tak ze żeby coś wymienić przy silniku trza rozebrać prawie cały przód , a nie każdy potem ma czas walczyć we dwóch aby to spasować ( wiele ludzi podchodzi do samochodu ze to ma jeżdzić a nie wyglądać ) .

    Napisz jak tam , po oględzinach

  9. #19
    alfaromeo145
    Gość

    Domyślnie buhaha

    Powszechnie panująca opinia, że alfa 145 to kiepski samochód dla tego modelu jest nie prawdziwa. Wyposażony w turbo sprężarkę diesel zapewnia dobre osiągi. Jest elastyczny, duży moment obrotowy, moc 90km w zupełności wystarcza pozbyć się wszelkich kompleksów na drodze. Hamulce skuteczne. Doskonała widoczność. Bardzo dużo miejsca. Przy minimum kultury technicznej użytkownika auto z pewnością posłuży wiele lat. Silnik trwały. Nadwozie dobrze zabezpieczone przed korozją. Zawieszenie przy jeździe po drogach asfaltowych względnie trwałe. Nie jest to auto do poruszania się po dziurawych wiejskich drogach. Nisko zawieszone nadwozie. Zawieszenie umożliwia precyzyjne prowadzenie pojazdu.
    Ostatnio edytowane przez alfaromeo145 ; 05-03-2011 o 09:36

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ersi
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Wałbrzych\Amsterdam
    Auto
    Była: 146 1,9 JTD 2000r, Clio 1,5 dCi 2008r., jest Avensis 2006r 2.0 D4D
    Postów
    41

    Domyślnie

    A ja obiecałem, że zrobię te 65km i pojadę z zainteresowanym obejrzeć auto, żeby się nie wjebał i nie poszerzył grona tych co o Alfie kawały opowiadają itd. A Wy ( Ci z rentgenem i opcją jasnowidzenia ) zdobywajcie kolejne ilości postów
    Alfę kupujesz sercem, nie głową

Podobne wątki

  1. alfa do oceny
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 06:54
  2. alfa 147 do oceny
    Utworzone przez Hardy50 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 19:03
  3. Alfa 147 do oceny
    Utworzone przez andrao w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-06-2011, 18:57
  4. Alfa 147 1.9 JTD do oceny
    Utworzone przez zbajszek w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory