Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: Problem z zapaleniem 156 1.8 ts

  1. #1
    marcinifgm
    Gość

    Domyślnie Problem z zapaleniem 156 1.8 ts

    Witam po wymianie uszcelki pod glowica po zlozeniu wszystkiego bella nie gada sprawdzilem rozrzad kompresje iskre itp wszystko oki, paliwo pompa podaje na listwe i na tym sie konczy wyciaglem listwe wtryskiwaczy i krecilem silnikiem wtryski nie podaja ani kropli benzyny.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    może zapomniałeś przykręcić którąś mase??

  3. #3
    marcinifgm
    Gość

    Domyślnie

    tylko dwie odekrecalem z tego co pamietam kolo przepustnicy jedna wieksza druga mala.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A skąd wiesz, że masz ciśnienie na listwie - czym mierzyłeś?

  5. #5
    marcinifgm
    Gość

    Domyślnie

    wcisnolem odpowietrznik i paliwo wystrzelilo jak szalone

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A czy sprawdzałeś bezpieczniki - szczególnie te od centralki wtrysku?

  7. #7
    marcinifgm
    Gość

    Domyślnie

    Nie sprawdzalem Nie wiem Gdzie Sie znajduja patrzalem w instrukcje ale tam znalazłem tylko ten 30a pod maska

  8. #8
    -Markos-
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdź czy podłączyłeś przewód od serwa do kolektora ssącego.... a jak zrobisz daj znać co było przyczyną

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał -Markos- Zobacz post
    Sprawdź czy podłączyłeś przewód od serwa do kolektora ssącego.... a jak zrobisz daj znać co było przyczyną
    Nawet bez podłączenia tego przewodu wtryskiwacze powinny pracować. Brałby wtedy tylko (lub aż) lewe powietrze, ale to nie ma wpływu na działanie wtryskiwaczy.
    Ja stawiam na przekaźnik lub bezpiecznik centralki wtrysku.
    A jak odłączałeś/załączałeś wtyczki od ECU - czy uprzednio został odłączony akumulator?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    może jakiś pin w kostkach ECU się zagiął itp...
    kolejna sprawa to że ciśnienie na listwie masz zawsze (o ile sprawny masz zawór zwrotny w pompie) i pompa mogła napompować paliwka przed naprawą
    słychać pompę jak włączasz zapłon?

Podobne wątki

  1. Problem z zapaleniem samochodu.
    Utworzone przez Piasek25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-2016, 15:34
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. [159] problem z zapaleniem
    Utworzone przez zxx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 23-04-2014, 21:20
  4. Problem z zapaleniem
    Utworzone przez Wincu w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-03-2013, 23:02
  5. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-02-2012, 15:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory