Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Fiat Bravo 1.8GT - jakie elementy wybrać?

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie

    Jestem po zabiegu montażu LPG. Wybrałem wtryski H2000. Chcę jeszcze dodatkowo założyć filtr z odstojnikiem żeby bardziej chronić wtryski od syfu, który jest w gazie. Czy mogę zrobić to samodzielnie bez konieczności wizyty w warsztacie? Rozumiem też że ma to być dodatkowy filtr, oprócz powiedzmy standardowego firmy Czaja? Drugie pytanie. Czy spalanie na poziomie 10,6l/100km w trasie przy prędkościach do 110km/h to nie jest trochę za dużo? Benzyny brał mi w takim samym cyklu około 8l/100km

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Troszke za dużo, może być za mocno nalane w open loop jak idzie. Zrób tysiak, niech się reduktor ułoży, i poprawka regulacji.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    mam nadzieje że moje magic jety nie są te z tych wadliwych

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cannabis Zobacz post
    mam nadzieje że moje magic jety nie są te z tych wadliwych

    A czy cokolwiek się z nimi działo do tej pory? Jakby były z wadliwej partii to już bym Ci 70% wymienił ich populacji pod maską ;] a jak widzisz nic palcem się nie dotyka ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [145] Z Fiat Bravo do Alfy145
    Utworzone przez rahan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 14:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory