Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: [GTV] 2.0 V6 TB co warto zrobić, gdzie, plany na przyszłość

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zacznij z tym autem od wizyty na hamowni, na rolki ją wraz ze zlogowaniem AFR w funkcji RPM, niestety co druga 2.0 V6T ma problemy że serii nie trzyma, przeważnie na boostcie pełnym idą z AFR koło 13,5 przez nie do końca sprawnie działacy przepływomierz, powinny być zalane w okolicach 12tki wtedy mają i moc jak trzeba.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    też proponuję na hamownię jechać niezależnie jaki silnik większość nie trzyma mocy, te auta nie sa nowe najlepszą sprawność maja około 100 tys km a potem kto to wie
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  3. #13
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    moja ma 82 tys przebiegu
    uh uh dziś będę miał wynik hamowni.
    Przelot - no ale katalizatora nie chcę wywalać, Artas 155 myślisz, że warto tak zrobić?
    Wywalić środkowy a kat. zostawić ?
    Pytanie jaka stacja diagnostyczna mi przepuści przelot ... =) (zakładam, że będzie dużo głośniejszy...).
    Artas 155 jakbyś mógł mi dać namiary na tego guru, dostroi mi auto do wydechu ?

    pozdr

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Mam nadzieję że hamownia nie zawiedzie!!kata możesz zostawić,resztę trzeba odetkać.Miałem w bravo 2.0 20v turbo 2,5 cala bez żadnego tłumika i nie było zle,poza tym 5 garów pięknie bulgotało.Jak masz kontakt z panem Jackiem Ch.to powinien dać ci namiar na gościa od wydechów,niedaleko ma warsztat.Może mógłby ci zrobić wydech,orurowanie i IC.Co do strojenia to tak jak wyżej Konstancin Jez.może pomogą.

  5. #15
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    pamiętacie może nazwę tej firmy z Konstancina ?
    Nie mogę nic znaleźć :/ Czy chodzi może o Performance Group z Piaseczna z oddziałem w Konstancinie ?

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Dokładnie o tą firmę mi chodziło.Możesz u nich hamować Alfę i pogadać o nowym programie.Napisz jak wypadła hamownia i ile koników Alfina jeszcze ma w sobie.0-695 892 929, PERFORMACE-GROUP.

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    z ciekawości daj znać jak wynik z hamowni
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

  8. #18
    klaudiusz76
    Gość

    Domyślnie

    Ciekawy Temacik ..... też coś zacząłem myśleć, ale na razie mam inne sprawy do ogarnięcie ... kiedyś w Jeepie robiłem wydech w Pruszkowie ...... El-TEC ..... Cena przyzwoita a robota pierwsza klasa.

    p.s. Napiszcie dokładniej co trzeba z układem zrobić żeby troszke go odblokować? Nie chce wywalać Kata no i nie chce żeby ryczał jak szalony

  9. #19
    alu
    Gość

    Domyślnie

    Powiem wam że jak skończę składać swoją AR to też na hamownie jadę tylko że jak ją kupiłem to turbo dmuchało 1.2 bara wiec troszkę więcej niż w serii ma chyba zwiększone ciśnienie paliwa i wodny IC (?) jeszcze go nie rozgryzłem, a i brak kata. Sam będę dokładał stożek i robił przelot. Ale jest jedna rzecz o jaka się martwię to jest AFR bo nie ma zegara a na większym doładowaniu może mieć coś źle Poskładam to się zobaczy

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Temacik bardzo ciekawy!bo nikt u nas nie modzi tych silników,a większość odradza robić przy nich cokolwiek.kolego alu jak zrobisz wydech i dolot to i tak trzeba to strojć od nowa,tym bardziej że masz ustawione ciut większe ciśnienie na turbinie.Więc nowy program wskazany i AFR masz z głowy.

Podobne wątki

  1. Nowe modele i plany na przyszłość
    Utworzone przez dewos w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 09:37
  2. [159] Zdieżność gdzie zrobić w Warszawie
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 11:49
  3. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  4. Co warto zrobić przed zimą?
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 17:41
  5. Pytanie gdzie gdzie i u kogo zrobić rozrząd w Wielkopolsce
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory