Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: JTD czy JTDM ?

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    hehe
    jakie teorie powstają
    JTD a właściwie JTD unijet
    JTD-M czyli JTD multijet
    a teraz do sedna
    unijet (uni zapewne od włoskiego uno oznaczającego nic innego jak jeden) chociaż powinno być chyba due (dwa) ale nie czepiajmy się
    więc tak w JTD paliwo podawane jest w dwóch dawkach stąd moje gdybanie ze powinno być due pierwsza dawka mniejsza w celu rozgrzania wnętrza cylindra aby zasadnicza dawka została lepiej spalona
    a teraz JTD-M multi jak sama nazwa wskazuje wiele w tym przypadku od 3 do 5 dawek tej samej ilości paliwa co w JTD było w 2 co ma na celu osiągnięcie jeszcze lepszego spala uzyskanie większej mocy i mniejszej ilość szkodliwych substancji w spalinach (ochrona środowiska) oraz odbywa się to ciszej
    nom tak to wygląda a co to ma do np dwu masowego koła zamachowego , skrzyni 6 biegowej itd
    w skrócie nowsza technologia i tyle


    a tak po za tematem kolego Artih zaprasza pod łuczniczkę w sobotę 20 marca na 13 na zlot
    Ostatnio edytowane przez zieluch111 ; 11-03-2011 o 17:18

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Darek68
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Gostyń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD, Fiat Tipo 1.0 FireFly
    Postów
    90

    Domyślnie

    JTD.bmp

    Różnice w kontroli i przebiegu spalania systemów Unijet i Multijet Fiata kolejnych generacji układów CR
    Fiat 126p; Fiat Seicento 900;
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Darek68
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Gostyń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD, Fiat Tipo 1.0 FireFly
    Postów
    90

    Domyślnie

    Generacje układów wtryskowych Common Rail
    Nazwa systemu
    Ciśnienie maksymalne
    Rodzaj wtryskiwaczy
    Common Rail I generacji
    140 MPa


    elektromagnetyczne



    Common Rail II generacji


    160 MPa
    elektromagnetyczne

    Common Rail III generacji
    180 MPa


    piezoelektryczne

    Fiat 126p; Fiat Seicento 900;
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    mam 156 1,9 JTD i 147 1,9 16v multijet.
    156 fajnie jeździ i jest oszczędna,z silnikiem zero problemów,olej od zmiany do zmiany stan.
    147 to szatan i jest mniej oszczędna,jedyny problem to zapiekający się co jakiś czas EGR,a tak to wszystko super.
    na obecną chwilę brałbym m-jeta,lepsza kultura pracy i osiągi.


    moja druga ulubienica...

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 JTDM 170km vs 2.4 JTDM 210km Wady/Zalety ??Pomoc w wyborze
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 04-05-2020, 20:55
  2. Alfa Romeo 156 SW - jaki silnik 1.9 JTDM vs 2.4 JTDM?
    Utworzone przez kamil.lignar w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 14:19
  3. [159] Pomoc przy wyborze między 1.9 a 2.4 JTDM - opinie o 2.4 JTDM
    Utworzone przez R-Y w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 12:46
  4. [159] Silnik 1.9 JTDM (120km) czy 2.0 JTDM (136km) - za i przeciw?
    Utworzone przez Waldi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 21:19
  5. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 15:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory