Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: [GTV] 2.0 V6 TB co warto zrobić, gdzie, plany na przyszłość

  1. #21
    alu
    Gość

    Domyślnie

    A tak z ciekawości ile wasze TB pompują ?

  2. #22
    klaudiusz76
    Gość

    Domyślnie

    Nie mam pojęcia

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Widzę zainteresowany z Warszawy ,zatem poletko tunerów jest duże: Masters tuning ( Marek Staszewski) Unitronic ( Andrzej Poniedziałek) ,MR Motors ( Witek Rogalski) i proponowałbym ci te firmy odwiedzić,wypytac,zorientować się,przy czym odrazu ci mówie ,że cenę wykonania mechaniki i softu najlepszą będziesz miał w MR MOTORS,sam tam robię furkę i jestem zadowolony,a piszę to nie bez kozery,czy dla reklamy,bo odwiedziłem te 3 firmy w celu orientacji cenowej.Z firm ,które zajmują się IC na zamówienie ( pod ciebie) to znam tylko nissensa i takowy IC mam u siebie,ale mozliwe ,że w zderzaku spokojnie zmieścisz cos o standardowych wymiarach z chinoli ( tańsza opcja).Ogólnie za 4k zł to IC z softem i jeszcze jakaś reszta ci zostanie z tego.

    Daj znać jesli zrobisz jakieś kroki,bo to była by pierwsze GTV z tą jednostką z udukomentownym jakims modem podnoszącym moc

    Pozdro.

  4. #24
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    Mam wynik z hamowania - Panowie (i Panie jeśli ktoś to czyta) - nie jest fenomenalnie.
    Muszę zabrać się za doprowadzenie auta do serii, a potem zobaczymy. W wolnej chwili wrzucę skan, ale generalnie na pierwszym pomiarze wyszło 170KM na drugim 180KM (momentów teraz nie pamiętam i przy ilu RPM).
    Z dokłdniejszych oględzin auta wynika, że to może być turbina, chociaż sam nie wiem czy przypadkiem dziurawy wydech z wgniecionym kolektorem (od tego się zaczęło, skoro zmieniam wydech to czemu nie na coś lepsiejszego).
    Będę Was informował jak przebiega postęp prac, jak już pisałem - narazie autko musi wrócić do seryjnych osiągów, ale kwestia IC i całej reszty jak najbardziej aktualna!

    pozdrowienia

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    A już myślałem że pan Karol odwiódł cię od wszystkiego i wytłumaczył dlaczego nic nie ruszać w Gtv,ha,ha!!Bardzo ładna sztuka i chyba wiem od kogo ją odkupiłeś.Co do modzenia to walcz i nie poddawaj się,ktoś wkońcu musi ogarnąć to serducho i pokazać że to nia takie straszne.Powodzenia.

  6. #26
    alu
    Gość

    Domyślnie

    ja tak jak pisałem mam trochę pomodzoną AR (taką ją kupiłem) auto już ma wsadzony silnik z powrotem (wymiana uszczelek pod głowicą , uszczelniaczy zaworowych i inne pierdoły) zastało podłączyć osprzęt i będzie jeździć. AR na bank trafi na hamownie bo jestem ciekaw ile wyjdzie. autko pompuje 1.2 bara (narazie ) wie ktoś może ile powinno w serii ?

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    W takim razie czekamy na pierwsze jazdy testowe.Jak miałeś wyjęty silnik to trzeba było kombinować większą turbinke!i zegar od egt zamontować,gdzieś dyskretnie.

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał punkt Zobacz post
    Mam wynik z hamowania - Panowie (i Panie jeśli ktoś to czyta) - nie jest fenomenalnie.
    Muszę zabrać się za doprowadzenie auta do serii, a potem zobaczymy. W wolnej chwili wrzucę skan, ale generalnie na pierwszym pomiarze wyszło 170KM na drugim 180KM (momentów teraz nie pamiętam i przy ilu RPM).

    A mówiłem że serii nie trzyma
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    E tam,nie ma co się dołować.Hondy też nie trzymają serji!ha,ha!Najważniejsze że jest zapał do zrobienia czegoś.A turbo można zawsze na większe zmienić i wyleczyć Bellę z braku mocy!!

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KKrzysztof
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Mercedes CLK W208
    Postów
    333

    Domyślnie

    pytanie pierwsze jaka hamownia jak inercyjna to pomiar prawdopodobnie możesz sobie wsadzić

    Czy masz wskaźnik Turbo u siebie w samochodzie.

    Pytanie czy turbo zdążyło nadmuchać tyle co potrzeba. Orientuje teraz temat bo chcę też u siebie wszystko dokładnie sprawdzić na hamowni. Podobno jednak do badania turbo benzyny potrzebna jest hamownia obciążeniowa. Szukam na razie po necie na ten temat informacji. jak ktoś cos ma to proszę o info.

    Ja mam getcha i osiągi mam na dobrym poziomie a pomiary sprawdzałem z urządzeniem które ma sss na ćwierć mili przekłamanie 1 setnej sekundy to w granicach błędu pomiarowego.

    U mnie turbo dmucha do 1,2 potem trzyma 0,9 czy też 1,0 ciężko z taką dokładnością to sprawdzić na gajgerku jaki mam.



    takie mam przyspieszenie do setki, jak masz możliwość nagraj sobie filmik pomiar dokonywany temp. zewnętrzna +17 stopni pełen zbiornik paliwa, a ja ważę ponad 110 kg



    czas na ćwiartkę

    ja u siebie poszukiwanie mocy zacząłem z 160 km a na innej hamowni pokazało 140 ponieważ z jednej pojechałem na drugą w celu weryfikacji, mój temat jest w dziale GTV,
    Ostatnio edytowane przez KKrzysztof ; 15-03-2011 o 09:49
    zapraszam na nasz kanał o samochodach
    https://www.youtube.com/channel/UCNv...J62Gm0itanaAsg

Podobne wątki

  1. Nowe modele i plany na przyszłość
    Utworzone przez dewos w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 09:37
  2. [159] Zdieżność gdzie zrobić w Warszawie
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 11:49
  3. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  4. Co warto zrobić przed zimą?
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 17:41
  5. Pytanie gdzie gdzie i u kogo zrobić rozrząd w Wielkopolsce
    Utworzone przez redzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory