Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] kontrolka silnika, mulenie,dławienie

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Krzysztof1-1R
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 1.8TS 1999r.159 1.9jtdm 2008r.
    Postów
    44

    Domyślnie [156] kontrolka silnika, mulenie,dławienie

    Witam,
    Potrzebuję pomocy mój problem to:

    Na postoju, podczas jazdy na różnych biegach zapala sie kontrolka awarii silnika, samochód wówczas zaczyna się dławić i mulić, po chwili kontrolka gaśnie i wszytsko jest oky i tak w koło. Na luzie gdy sie zapali kontrolka obroty rosną do 1200, zgaśnie 850-900 i jest ok. Obroty są stabilne.

    Co to może być ?

    Przepływomierz
    czujnik wału
    silnik krokowy
    sonda lambda
    a może coś innego.

    8(((
    Krzyś

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Na oko to będzie najszybciej przepływomierz - spróbuj wypiąć kość z przepływomierza i zobacz, jak będzie jechał. A najlepiej podjechać do komputera i odczytać błędy - wtedy będziesz miał pewność co jest uszkodzone.

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    A jakie paliwo lejesz ???

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Krzysztof1-1R
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 1.8TS 1999r.159 1.9jtdm 2008r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    paliwo shel -zawsze na tej samej stacji
    Krzyś

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zalej na innej i zobacz co się dzieje . Piszę dlatego że miałem podobne zdarzenie jak zalałem paliwo 98 i zapaliła sie kontrolka wtrysku i silnikiem mocno zatelepało ale dodałem gazu kontrolka zgasła

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Krzysztof1-1R
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 1.8TS 1999r.159 1.9jtdm 2008r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    Witam ponownie .
    Problem rozwiązany,przyczyną złego zachowania alfeczki był silniczek krokowy,po wymianie na inny, używany chce jej się żyć ,znowu śmiga jak dawniej
    dzięki za próbę pomocy
    Krzyś

Podobne wątki

  1. Dławienie zimnego silnika v6 2.0 tb
    Utworzone przez Maximdj1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-02-2015, 21:04
  2. Dławienie silnika
    Utworzone przez marcinrbr w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 17:34
  3. Dławienie, duszenie, mulenie na zimnym 2.0 ts
    Utworzone przez Krisu w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-05-2011, 18:28
  4. Dławienie silnika 156 2.0 TS
    Utworzone przez Gino w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-11-2009, 22:15
  5. [146] Odcinanie turbo i mulenie silnika 146 1.9 TD 1996r.
    Utworzone przez andrew007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-03-2009, 19:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory