Nie zrozumielismy sie zapewne. Oczywiscie musi byc zachowana symetria i o to mi chodzilo.
Nie zrozumielismy sie zapewne. Oczywiscie musi byc zachowana symetria i o to mi chodzilo.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Hehe, wybór oczywisty:
1. Fwd vs rwd
2.Trzeszczący, wszechobecny, marny plastik vs wzorowe materiały, nienaganny montaż.
3.Stylistyka rzecz gustu..
Niestety Gt wymięka przy e46 coupe..
1. Przy 150 KM nie ma znaczenia, czy FWD, czy RWD.
2. U mnie nic nie trzeszczy. Marny tez nie jest, co prawda daleko do Lancii, ale zle nie jest. Zobacz jak wyglada boczek drzwi w GT, a jak w E46. Oczywiscie rzecz gustu.
3. Zgadza sie. I dlatego kazda potwora znajdzie swojego amatora![]()
Ostatnio edytowane przez Krajcok ; 20-03-2011 o 11:33
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Niestety bardzo przekłada się to na kasę. Dobra coupetka e46 z końca serii, ma cenę 2-3 letniego GT
Jakby GT miał RWD, to wybór byłby dla mnie bardzo prosty. Bardzo żałuje, że to ma przód napęd, ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy.
Tymi co miałem okazje jechać, nie trzeszczały, ale niektóre rzeczy są dla mnie (z pkt widzenia właściciela BMW) dziwne. Np fotele przy powrocie na pozycję nawet nie "pykają", na początku myślałem, że nie zatrzasnęły się. Fotel cały jest bardzo miękki, boczek fotela się gnieNie wiem czy tak wszystkie mają, ale te co widziałem, jak dotykałem podsufitki, to "miękka" była. W BMW to jest wszystko sztywne. Co jeszcze zwróciło moją uwagę.... Pedały - przypominają to co ma fiat, malutkie, niepozorne
A i schowek jest pozornie duży, a jak otworzysz, to malutki jest.
Co mnie pozytywnie zaskoczyło.
Fantastycznie trzymające fotele. Nie siedziałem w seryjnych lepszych fotelach.
Nagłośnienie BOSE jest super.
Ładnie (jak na diesla) GT wkręca się na obroty, ogólnie praca silnika moim zdaniem ładniejsza niż 320d. Nie miałem okazji dużo pojeździć, więc ciężko mi się wypowiadać, ale tak na szybko co zauważyłem, to GT ma bardzo krótkie biegi (nawet jak na diesla).
Powiem tak, jakbym szukał auta z benzynowym silnikiem, to nie spotkalibyśmy się na tym forum. Jedynie silnik 2.0jts wydaje się jako tako ciekawy, reszta nieciekawa.
A, że szukam diesla, w coupe, to z moimi finansami jestem zmuszony odejść od BMW i wejść w AR. Nie to, żebym żałował, bardzo ciekawy jestem tego auta.
Tylko kupić nie mogę![]()
Zna ktoś to auto:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-C18069729.html
PS jakiego spalania można się w JTS spodziewać?
Przeglądałem to forum i mało informacji o tym silniku jest. Jakie opnie ma ten silnik?
---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:14 ----------
Zna ktoś to auto:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-C18069729.html
PS jakiego spalania można się w JTS spodziewać?
Przeglądałem to forum i mało informacji o tym silniku jest. Jakie opinie ma ten silnik?
Nie zauważyłem tego, dzięki za uwagę.
Bocian, orientujesz się ile te silniki palą?
Sprawdziłem dane techniczne i miasto ma niby 12,2/100. Ale to chyba niemożliwe, żeby R4 2.0L tyle paliła.
Ten egzemplarz bardzo mi się podoba, wreszcie nie od handlarza, nt nie chciałbym niespodzianki w spalaniu.
Na kartce podobne spalanie ma 330, może ktoś się do tego odnieść?
nie mam pojęcia ile palą
zapytaj tego człowieka : http://www.alfaclub.pl/forum/profile...profile&u=2164 ( miał jts i jtd to porówna )
jego post o jts:
"miasto 11 do 14"
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=23525
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtop...ght=opinie+jts
jak grzecznie pogadasz to ci dużo opowie ( mnie nie lubi to ze mną nie gada )
spalanie w jts przy spokojnej jezdzie jakies 9 mieszany a faktycznie po miescie mozna sie spodziewać 12 litrów