Grubo ponad 400nm robi się na bigturbo (pochodne gt22, sprężarki z 3.0tdi itd) na doładowaniu dochodzącym pod 2 bary z naprawdę sporego śmigła tak więc jakim cudem tu prawie 470nm z 17tkivb na booscie 1,6b? Pomijam kwestię dołu 105tki i takiego niutona.
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
a są jakieś różnice ( prócz wtrysków turbo i kolektora ) pomiędzy 105 a 115?
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Faktycznie optymistyczny przyrost,przykładowo fabia ,co prawda awx,ale na turbo od brd ( 2,0 170km) ,które jest wydajniejsze od ARL i bardziej niutonometrodające:
Do 470NM to jeszcze chocho,w ogóle jak widziałem wykresy ARL to max wyniki w okolicach 430NM.Tak jak Cinek pisze; gruby niuton=grube turbo ,nie inaczej.
Przepraszam za OT.
Niedługo sam się przekonam co 1749vb jest w stanie maksymanie wykrzesać z siebie.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 27-03-2011 o 10:11
...maha pokazała 200KM i 455Nm (to tak a'propos pomiarów)...sprzęgło rozleciało się przy 150tkm...ale to 4x4 więc fabr. jest mocniejsze, skrzynia krótsza...więc efekt na drodze piorunujący...więcej modów niet...no poza egr który wyleciał i mocalem...koniec OT
Czyli wydech i cooler seria?
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
...tak..wydech pozostanie..ale cooler słabo