Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Co to za cześć?

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Stalowa Wola
    Auto
    Giulia MY22 Estrema było 156 2x147 166Busso 159...
    Postów
    772

    Domyślnie

    ja w swojej 156 mam od 2006 roku pękniętą rurę i to od turbo do ic w dwuch miejscach , w pękniętych miejscach przeciąłem i wstawiłem stalowe rury odpowiedniej średnicy zacisnąłem opaskami metalowymi a całosc owinąłem taśmą samowulkanizującą i jest git, cisnienie nie ucieka wszystko suche i w porządku , dodam jeszcze ze jak robiłem ten patent to wtedy ta rura kosztowała cos w granicach 700 netto w aso więc szkoda było troche kasy
    alfa romeo jest 159 & 147 była 166 3.0.v6 super!!156jtdx2 147jtd8v

  2. #22
    matys641991
    Gość

    Domyślnie

    kolego sebaaaaa spirala od świec mruga mi po odpaleniu. ale powiem Ci ze nawet tej zimy Alfa odpalała dobrze. A ta kontrola silnika świeci mi sie około 2 tyg.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Ja to okleiłem taśmą którą stosuje się do owijania rur wentylacyjnych. Taka srebrna, na to naklejałem drugą taśmę tubolitową odporną na temperaturę. Narazie tak śmigam i daje rade. Ale tak jak koledzy piszą, najszybciej zrobić wstawkę z metalowej rury i mieć święty spokój.

  4. #24
    matys641991
    Gość

    Domyślnie

    ja koledzy mam o tyle gorzej, że to pękniecie mam bardzo blisko przepustnicy i tam wkłada z metalowej rury nie zda egzaminu. Bo musiał bym chyba przyspawać do przepustnicy;p. i chyba bede zmuszony kupić nowa;/

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Ceasar07
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Speyer, Germany, Germany, Ząbkowice Śl
    Auto
    Alfa Romeo 156 JTD
    Postów
    226

    Domyślnie

    Podziwiam Cię za to... jeździć tyle czasu na dziurawej rurze od intercoolera hmm, spadek mocy raczej jest logiczny w tym przypadku, przez brak ciśnienia w komorze spalania. Zawaliło pewnie też czujnik EGR przez własnie brak ciśnienia i niedopalanie mieszanki. Prawdę mówiąc w tym przypadku tymczasowe rozwiązania to tak jakby owinąć bandażem uciętą rękę, ponieważ jak pewnie wiesz wytwarza tam się nie male ciśnienie. Wystarczyło kupić kawałek rurki o odpowiedniej średnicy przeciąć rurę włożyć pomiędzy kupioną pseudo złączkę ścisnąć dwiema opaskami i problem tymczasowo z głowy, chyba że zakupiłbyś metalowy kawałek, to nawet było by po problemie. A tak jak poprzednik napisał świece żarowe w dieslu służą tylko do podgrzania przed odpaleniem. Pozdrawiam
    P.S dla chcącego nic trudnego skoro jest blisko silnika to możesz ja trochę skrócić, dobrze dopasować i wtedy zrobić złączkę gdzieś w środku. a poza tym używana rurę też możesz kupić sam taką kupowałem od nowszego modelu, takiego jak Ty masz, trochę zabawy i mam do dziś. http://allegro.pl/waz-rura-intercool...516754926.html tutaj przykład tania rura 80zł
    Ostatnio edytowane przez Ceasar07 ; 30-03-2011 o 21:42

Podobne wątki

  1. Cześć
    Utworzone przez Situs w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2015, 23:22
  2. Cześć Wam
    Utworzone przez Facet w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 05:42
  3. Cześć.
    Utworzone przez przemek.1969 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-09-2014, 17:53
  4. Cześć
    Utworzone przez qcksteel w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-08-2014, 14:25
  5. Cześć :)
    Utworzone przez WujekZygmunt w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-08-2014, 16:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory