Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Wymiana Hydropopychaczy Alfa 156 2.0 97r

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dropas
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Koszalin - Alesund NO
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS 97r Toyota Avensis Facelift T27 2013
    Postów
    66

    Domyślnie Wymiana popychaczy Alfa 156 2.0 97r

    Witam was serdecznie moim przyjaciele tak jak w temacie poszukuje informacji jak nalezy wymienic popychacze tzw szklanki bo niestety ale silnik zbyt glosno pracuje w okolicach kolektora ssacego wiec zapewne ktorys tam krzyczy juz o wymiane i silnik pracuje glosno na zimnym jak i na cieplym rozrzad ma 1,5 roku i przejechane 27 tys i moje pytanko brzmi co musze wymienic przy okazji wymiany szklanek jak prawidlowo to zrobic bo szukalem jakiegos manuala ale niestety nic nie znalazlem z gory dziekuje za informacje.

    Pozdrawiam

    ---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

    Czyzby nikt nic nie wiedzial na ten temat??
    Ostatnio edytowane przez dropas ; 04-04-2011 o 15:45

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    A wariator wymieniałeś przy okazji rozrządu??
    Jezeli chesz teraz wymienić popychacze to kup od razu nowy pasek sprawdz wariata.
    Trzeba wałki rozrządu zrzucać
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #3
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Nie ma czegoś takiego jak hydropopychacze. Nie złośliwie, ale zwracam uwagę że przedrostek Hydro wskazuje na związek z wodą. Czegoś takiego w Alfie nie ma. Lepiej urzywać określenie samoregulatory zaworów lub popychacze hydrauliczne.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dropas
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Koszalin - Alesund NO
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS 97r Toyota Avensis Facelift T27 2013
    Postów
    66

    Domyślnie

    Juz poprawione i w takim razie skoro zostalem juz poprawiony moze bys napisal cos niecos zeby mi doradzic jak porzadnie moge to zrobic i co przy okazji wymienic a nawiazujac do kolegi wyzej caly rozrzad byl wymieniany ze wszystkim z wariatem wszystkimi paskami pompa wody napinaczami i mam pytanie skoro musze zrzucic walki a wariat ma przejechane 27 tys i +musze go ponownie wymieniac na nowy??bo to ze wszystkie paski ponownie do wymiany to sie juz domyslam ze trzeba je wymienic ale ciekawi mnie reszta?

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Ja bym wymienił tylko pasek rozrządu i ewentualnie wariata jezeli poklepuje.
    Jezeli jest cisza to go zostaw
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  6. #6
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał dropas Zobacz post
    Juz poprawione i w takim razie skoro zostalem juz poprawiony moze bys napisal cos niecos zeby mi doradzic jak porzadnie moge to zrobic i co przy okazji wymienic a nawiazujac do kolegi wyzej caly rozrzad byl wymieniany ze wszystkim z wariatem wszystkimi paskami pompa wody napinaczami i mam pytanie skoro musze zrzucic walki a wariat ma przejechane 27 tys i +musze go ponownie wymieniac na nowy??bo to ze wszystkie paski ponownie do wymiany to sie juz domyslam ze trzeba je wymienic ale ciekawi mnie reszta?
    Tylko pasek Kolego.Wariatora nie ma potrzeby.Mój ma prawie 60 tys i nie mam zamiaru go wymieniać przy robieniu rozrządu.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 04-04-2011 o 18:28
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #7
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Moim zdaniem jeśli już padają popychacze hydrauliczne to silnik trochę kilometrów ma nalatane. Warto by było się zastanowić przy ich wymianie nad regeneracją głowicy. Na pewno wymiana uszczelniaczy zaworów. Ale ciężko coś diagnozować na odległość. Wszystko zależy od kondycji silnika o tą znasz tylko Ty i Twój mechanik.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dropas
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Koszalin - Alesund NO
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS 97r Toyota Avensis Facelift T27 2013
    Postów
    66

    Domyślnie

    Mysle ze kondycja silnika jest dobra zreszta podczas wymiany rozrzadu moj mechanik ogladal walki glowice i wszystko bylo w bardzo dobrym stanie a popychacze hmm czemu klepia nie mam pojecia auto stalo jakies 3,5 miecha jezdzone tylko w weekend i sporadycznie co bylo zwiazane z praca ale teraz dziennie robie 40 i jesli chodzi o dynamike spalanie prace silnika nie mam zadnych zastrzezen nie wpierdziela oleju nie mam jakis problemow z falowaniem obrotow wszystko jest git procz tego ze slychac stuki w okolicach kolektora wydechowego i jest do drazniace bo wiadomo w kabinie nic nie slychac a jak juz sie podejdzie do przodu to slychac wkurzajacy dzwiek popychaczy wiem tez ze i wal jak i panewki sa ok bo mialem sciagana miske plukana czyszczona az niechce mi sie wymieniac co ten samochod ma nowe bo braknie miejsca nie no zartuje ogolnie uwazam stan za bardzo dobry a czemu ktorys popychacz stuka nie wiem ale sie dowiem niedlugo bo to naprawie

  9. #9
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    No niestety to tylko część mechaniczna i czasami nawali. Czasami zdarza się że jakiś brud zapcha kanaliki w popychaczu i się zawiesi. Obyś miał tylko to.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    No niestety to tylko część mechaniczna i czasami nawali. Czasami zdarza się że jakiś brud zapcha kanaliki w popychaczu i się zawiesi. Obyś miał tylko to.
    Akurat w takiej sytuacji to nie jest "tylko", bo zablokowanie się popychacza zwykle powoduje zniszczenie krzywki wałka rozrządu z uwagi na działajace duże siły i zerwanie filmu olejowego.
    Jeśli będziesz dobierał się do popychaczy to koniecznie sprawdź stan krzywek na wałkach rozrządu.
    Przed montażem nowych popychaczy należy je ścisnąć (najlepiej w imadle, między dwoma miękkimi deseczkami) miej więcej do 1/2 skoku.
    Montaż popychacza całkowicie napełnionego olejem może spowodować zniszczenie krzywki i powierzchni popychacza.

Podobne wątki

  1. Wymiana EGR Alfa GT 1.9 150 KM
    Utworzone przez Mariano w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-02-2016, 05:25
  2. Wymiana - Alfa za...?:)
    Utworzone przez Karolina w dziale 166
    Odpowiedzi: 129
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 21:36
  3. [155] alfa 155 wymiana sprzęgła 2.5 v6 12v
    Utworzone przez tomi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 13:20
  4. Alfa 166 - wymiana podłokietnika
    Utworzone przez Pieczyx w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 12:03
  5. Alfa 147 wymiana foteli
    Utworzone przez sandstorm w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 08:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory