Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 42 z 42

Temat: Tuning silnika 1.9 JTDm vs 2.4 JTDm

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Z uniwersalnych cięzko coś dobrać,bo o ile szerokość się zgadza,o tyle już wysokosć jest zbyt potężna.Jeśli to ja miałbym dobierać fmica do mocy +250km to złożyłbym zamówienie u nissensa,czyli tam gdzie robiony był mój IC.Wtedy tobisz taki wymiar jak umnie czyli rdzeń 630x200x70 i spokojnie FMIC wystarcza ci na te 300km jak to Rogal juz napisał .Cena nie będzie dużo większa od chinola,a dopasujesz sobie wymiary jakie tylko będziesz chciał.W 156 po lifcie jest mało miejsca pomiędzy belką a dnem zderzaka i wysokość już 230mm będzie problematyczna,dodając ,że górna powierzchnia pozostanie bez nadmuchu,no chyba że mówimy o większych przeróbkach typu zmiana mocowania chłodnicy cieczy i cofanie jej.200mm w 156 to optymalna wysokość.Nie raz juz mierzyłem u siebie.Spytaj kolegę kecaj77,on ma bardzo podobne wymiary jak umnie i spokojnie taki FMIC wystarczy mu na wiekszą moc niż 240km.

    Tak jak Krajcok ci napisał;ważne by nadmuch uderzał w jak największą powierzchnię IC,stąd u siebie zamówiłem jak najszerszy FMIC tak by wypełniał cały wlot zderzaka:

    A ile kosztował Cie ten IC? I mam jeszcze jedno pytanko czy nie myślał już ktoś nad tym żeby na tym IC umieścić jakiś napis?

  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Wraz z montażem zapłaciłem 2000zł u tunera.Cena detal samego IC jest indywidualna ,zalezna od zamówienia wymiarów,umiejscowienia boczków itp.Cena jaką ja zapłaciłem za sam IC na PW.

    Widziałem ,że ludzie malują sobie IC na czarno np.Co do napisów to wiem ,że forge swoje IC podpisuje równiez sprayem.Ogólnie lepiej to się prezentuje w surowej postaci,przynajmniej w moim mniemaniu.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 06-04-2011 o 10:08

Podobne wątki

  1. [159] 2.0 JTDM 170km vs 2.4 JTDM 210km Wady/Zalety ??Pomoc w wyborze
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 04-05-2020, 20:55
  2. [159] Chip-tuning 2.4 JTDM (210KM)
    Utworzone przez Indy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 20-04-2015, 21:36
  3. Tuning 147 1,9 JTDM - Mińsk Mazowiecki i okolice.
    Utworzone przez fleszu2 w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2015, 13:28
  4. Chip tuning 1,9 JTDm 16v
    Utworzone przez LukaszS84 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 27-09-2012, 22:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory