![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ja posiadam dziurke w nadkolu tylnym skapnołem się niedawno jest wielkosci 25x20cm i biegam z tym mysle cos robić zaspawac jakąś blachą , mam tez probem z rdzą koło mocowania wachaczy paskudna sprawa ;/ (przegląd)
8mm blacha??? co wy czołg bedziecie robic![]()
To starczy na nastepne pokolenia![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
ta bedzie b ladnie wygnije wkolo gdzie jest cieniej![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Dobra Chłopaki
ja to juz mam za sobąi powiem tak , moja była strasznie zgniata ( na pozór było źle ale nie tragicznie ale młotek i śrubokręt i zrobiło się tragicznie - http://dziarek.wutanic.com/Bellla/ zdjęcia a1, b1, to zdjęcia przed a2/ b2/ po robocie , remont Alfa to akcje z całego rozebrania samochodu . Trochę tego tam jest ale widać w miarę wszystko
ogólnie poszło 34 wstawki do spawania , spawałem blachę 0,8 i 1 mm ocynk ( ta co szła na Cinkola - stare zapasy)
jak ktoś ze śląska to mogę pomóc bo w mojej dałem sobie rade - ze sprzętów przydaje się bardzo gilotyna ( mam ) , spawanie tylko migomatem elektroda przepala ( za cienka to jest blacha ) , i trza pamiętać ze im grubsza blacha to na pewno nie lepiejtylko gorzej .
Jak się to spawa najlepiej we dwóch jeden spawa a drugi dociska przygotowane blaszki i wychodzi bajka , i przy okazji jest bezpieczniej ( ja spawałem sam podłogę i mi się buda chajcła ale na szczęscie szybka reakcja gaśnicą i dało rade![]()
Po spawaniu trza wyszlifować ale delikatnie i polecam Masę Uszczelniająca BOll na pędzel , na to dawałem 3-4 warstwy Cynkala ( farba na blachy z ocynku ) , na to blachogum na pędzel .
Jedna prośba jak juz coś robicie z podłogą - nie używajcie szczoty drucianej . Jak macie rdze która jest powierzchniowa to wytargać do gołej blachy szlifierką i zamalować . Ja tego nie wiedziałem i niektóre rzeczy musiałem robić na nowo bo rdza wyłazi mimo używania jakiś hameritów itd.
Co do błotników , gość ma na Tychach błotniki tylne w eleganckim stanie po 100zł do wersji przed liftem nr tel na PW podam .
Jak juz jest korozja widoczna błotnik musicie ściągnąć , porządnie wspawać to co jest pod nim a z samym błotnikiem - jeśli jest rdza przed rantem można kupić reperaturkę z Tipo i wyciąć to co trzeba - ja miałem tak robić ale udało mi się kupić nówkę błotnik ;P
Jeśli niechcecie tego obić na cycuś to szpachla bądź żywica i efekt eleganckiw dodatku tanio
http://dziarek.wutanic.com/Bellla/
Ja też ten temat mam już za sobą i powiem że też zaczeło sie od małej dziurki w nadkolu
a jak zaczołem rozbierać to coraz gorzej
http://picasaweb.google.com/vtunerek...We-YjAqd6P9AE#
a tu masz link do mojego tematu na forum może coś ci sie przyda
http://www.forum.alfaholicy.org/145_...a_pytania.html
Alfa Romeo 155 1.7 TS 8V 115KM