Strona 15 z 17 PierwszyPierwszy ... 567891011121314151617 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 169

Temat: Wysokie spalanie a wszystko jest dobrze

  1. #141
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    masa autka ?
    akumulator ?
    dziurka w wydechu ?
    wtryski - sprawdzone tylko ciśnienie
    kolektor - szczelność
    przewody dochodzące do kolektora, servo i do filtra par paliwa - tam może iść lewe powietrze
    pokrywa wałków - mała dziurka i ssie lewe powietrze
    itp itd...
    jednym słowem masakra
    u mnie raz faluje a raz nie

  2. #142
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    zaviaseq-
    w ASO Fiata powiedzieli że przy falowaniu i chlaniu paliwa:
    masa autka - nie ma znaczenia
    akumulator - nie ma znaczenia
    dziurka w wydechu - nie ma znaczenia
    wtryski - na moją prośbę sprawdzenia wtrysków odpowiedzieli że także nie mają one znaczenia,
    kolektor - na moją prośbę sprawdzenia kolektora odpowiedzieli że także nie ma on znaczenia na falowanie i chlanie paliwa, że przy lewym powietrzu będą najwyżej większe obroty, zapytałem czy może prze zkolektor dostawać się lewe powietrze, odpowiedzieli że nie ponieważ kolektor ma w środku jeszcze jakąś klapkę dodatkowo przed lewym powietrzem,
    przewody dochodzące do kolektora, servo i do filtra par paliwa - tam może iść lewe powietrze- odpowiedzieli że nie ma to znaczenia,
    pokrywa wałków - mała dziurka i ssie lewe powietrze- odpowiedzieli że może mieć mały wpływ,

    kabanow-
    zmierzenie ciśnienia na cylindrach, sprawdzenie wałków i rozrządu jeszcze nie robiłem- koszt w ASO 250zł za samo sprawdzenie. Narazie lanie paliwa do oleju ustało, zauważyłem że poziom się nie podnosi, może to dlatego że zima się skończyła, sądzę że kiedy jest niska temp powietrza, przepływka daje info o temp. powietrza do ECU, a ten zwiększa wówczas czas wtrysku- może jutro zmierzę czasy
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #143
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    czy może prze zkolektor dostawać się lewe powietrze, odpowiedzieli że nie ponieważ kolektor ma w środku jeszcze jakąś klapkę dodatkowo przed lewym powietrzem,
    - a to tego nie wiedziałem, no ale to całe ASO.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #144
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    też się dowiedziałem w ASO że tam jest jakaś klapka w kolektorze, aha i zapytałem Pana w ASO który robił badania EXAMINEREM czy może mi zapodać jakie w danej chwili są czasy wtrysków- a on że nie wie, bo mu tego EXAMINER nie pokaże i musiał by przełączyć na inny komputer, a przełączenie na inny komputer to dodatkowa kasa, każdy komputer to 150zł. Czy to się nie nadaje do prasy?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  5. #145
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Z tego co wiem dość długo juz walczysz z osprzętem elektrycznym silnika bez rezultatów.
    Proponuje:

    -sprawdzić kompresje
    -sprawdzić wałki, czy nie są wytarte
    -dokładnie sprawdzić rozrząd

  6. #146
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    Z tego co wiem dość długo juz walczysz z osprzętem elektrycznym silnika bez rezultatów. Proponuje: -sprawdzić kompresje -sprawdzić wałki, czy nie są wytarte -dokładnie sprawdzić rozrząd
    to też chcą sprawdzić w ASO Fiata. Jak będę mieć pieniądze na sprawdzenie tego to pojadę, póki co Alfa już wyczerpała limit w tym miesiącu.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  7. #147
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Znalazłem gdzieś w Internecie ciekawy obrazeczek TwinSparka





    może komuś się przyda, nawet edukacyjny
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 15-04-2011 o 23:57 Powód: dodanie miniaturki
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #148
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Ts 98 r
    Postów
    96

    Domyślnie

    Motofan sprawdzales juz rozrząd ? Napisz czy są jakieś postępy w ograniczeniu spalania

  9. #149
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Cześć bartimen, rozrząd sprawdzony- ustawiony dobrze. Myśle że ASO chce mnie zwyczajnie naciągnąć jak za pierwszym i drugim razem, bo wątpie aby to była wina w silniku, zauważyłem że czasy wtrysków rosną w momencie falowania, a falowanie łapie tylko na dojeżdżaniu do świateł, normalnie nic nie faluje na wolnych ani na postoju. Natomiast co do falowania mam podejrzenie jeszcze albo jednak przepływomierz, albo gdzieś dziurka w kolektorze lub na łączniku na wydechu, albo odma, a wiesz dlaczego? zauważyłem że na chłodnym i zimnym silniku chwilowo dostaje mocy, jest coś takiego że jak wcisnę gaz i jadę na trójce i trzymam równo obroty, to auto raz zwalnia, raz dostaje mocy, tak co dwie, trzy sekundy da się wyczuć. Po rozgrzaniu robi się taki mułek.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  10. #150
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Ts 98 r
    Postów
    96

    Domyślnie

    Mi w ASO powiedzieli ze mam dziurke gdzies na kolektorze wylotowym, chcialem zaspawac ale nie moge jej znalesc (?) Pojade jeszcze raz zeby mi pokazali Co do mojego spalania to cos sie zmienilo sam nie wiem czemu bo na 15 litrach zrobilem po miescie 101 km ( czasami przeciagajac do spodu jedynke i dwojke) i troszke jeszcze zostalo benzynki. Jednak jade jeszcze sprawdzic czy mam dobrze ustawiony rozrząd, tak z ciekawosci zapytam ile kosztowalo Cie sprawdzenie rozrządu ? Mam nadzieje ze poradzisz sobie ze swoimi obrotami i spalaniem. Nie poddawaj się, powodzenia

Podobne wątki

  1. Jest Bella.. jest dobrze :)
    Utworzone przez dawid_devel w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2015, 20:02
  2. GT 3.2 wysokie spalanie
    Utworzone przez gacekszadek w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 08:55
  3. Wysokie spalanie 1.6 TS 120 KM
    Utworzone przez adam08 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2012, 11:20
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-06-2011, 11:13
  5. Wysokie spalanie
    Utworzone przez medork w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 05-05-2007, 10:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory