Nie przesadzajcie z tymi doznaniami dźwiękowymi... Diesel jak diesel. Klekocze. Może mało, ale jednak.
Nie przesadzajcie z tymi doznaniami dźwiękowymi... Diesel jak diesel. Klekocze. Może mało, ale jednak.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v
Jak akceptujesz większe o litr zużycie ON, to bierz 2.4. Rozrząd w 1.9 i 2.4 kosztuje tyle samo, chyba, że myślisz o 20V, to wtedy będzie drożej.
Same jednostki faktycznie nie do zarżnięcia, co niekoniecznie tyczy się osprzętu - "niemiecki desant" w postaci przepływomierzy, regulatorów, czujników nie jest wieczny.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
..... powered by www.cinsoft.pl