- wielkie dzięki.
- poczekamy aż ktoś to potwierdzi, że takie są poprawne wyniki.
- pobór prądu jest w normie, tez takie same pobory mam jak opuszczam czy podnosze szybę.
- wartośc napięcia tylko nie odzwierciedla teorii.
- przy takich prądach, mogą być takie spadki napięć.
- wynik wręcz nie wydaje sie być wiarygodny.
- podrzuć pliki CSV do swojej odpowiedzi, w trybie zaawansowanym edycji można załączać pliki.
- tak jak ten przykład poniżej: to plik z mego ECu ściągnięty programem Galetto 12.50, czyli tzw. archiwum, na wszelki wypadek.
- plik z immo.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-04-2011 o 18:13
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dorzucam logi
logi csv.zip
Bubu, opisywaną 147 mam w dalszym ciągu do dyspozycji więc jak coś to pisz.
Da się z tego coś zrobić?
Ostatnio edytowane przez cuoreventi ; 14-04-2011 o 22:19
A pomiar rezystancji, napięcia i natężenia "na żywo" miernikiem, nie będzie bardziej miarodajne??
- a jak to zrobisz, teoria jest fajna.
- zdemontujesz sterownik, to nie ruszysz szyb.
- zdemontujesz sterownik i dołaczysz wtyczki, nie bedziesz miał jak podpiąć miernika.
- można niby cęgami prądowymi, tylko pomiar prądu nie jest taki ważny.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Możesz dokładniej opisać rozwiązanie? i jakich oporników użyłeś jako emulatora??
A ja właśnie skończyłem pomiary... no ale widzę że już niepotrzebne.:/
jak coś mogę je udostępnić.
Ostatnio edytowane przez Jerry858 ; 15-04-2011 o 20:08