Strona 47 z 175 PierwszyPierwszy ... 37383940414243444546474849505152535455565797147 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 1749

Temat: Chip tuning - Mapy

  1. #461
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał G-CS Zobacz post
    ...oczywiście że robi 16-tki...tylko nie zawsze pewnie...jak uwalisz stera, to się nie zdziw...wtedy chiński bdm nie pomoże...
    Oj, chyba nie do końca jest to prawdą

    ---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:26 ----------

    Panowie, czy ktokolwiek z Was łączył się Galletto z EDC16C8 w wersji 140KM ?
    Mam kilka wersji softu i już drugą wersję hardware Galletto i cały czas mam błędy w połączeniu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #462
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    mam pytanie bo chyba forum ogolnego "tuningu" nikt nie czyta albo nie czytają Ci co są w temacie chodzi o to że chciałem kupić power boxa ale zrezygnowałem z tego rozwiązania za zdaniem forumowiczów i dociekaniem w literaturze co to wyprawia z silnikiem.
    Na temat ukladu CR i map paliwa miałem dość dużo na studiach teroi a reszte dociekałem sam bo interesuje mnie to.

    pytania są następujące:
    -co lepiej galletto czy kwp 2000?? w co lepiej zainwestować??
    -jakim oprogramowaniem mogłbym zmieniać mapy paliwa??
    -jaki program można stosować do powiedzmy "zabawy mapą paliwa" zmianą ustawień itp...
    -co z dobrymi stronami dobrego nowego oprogramowania a co z zlej strony.

    widze tu w temacie mnostwo map porad i innych a nawet zarejestrowalem sie na tej ang stronie i jest tam troche modow do mojej 145 ale wiadomo że każdy silnik jest inny i trzeba indywidualnie podchodzić do tego. Stąd moje pytanie jakim programem można przerabiać mapy ??

  3. #463
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał loco145 Zobacz post
    -co lepiej galletto czy kwp 2000?? w co lepiej zainwestować??
    -jakim oprogramowaniem mogłbym zmieniać mapy paliwa??
    -jaki program można stosować do powiedzmy "zabawy mapą paliwa" zmianą ustawień itp...
    Jeśli masz EDC16C8 o hw 455, to zapomnij o Galletto, bo nie czyta tego. KWP2000 nie wiem czy w ogóle chwyta się czegoś więcej niż EDC15. Ale tobie wystarczy KWP2000 lub Galletto bo raczej masz EDC15. Galletto podobno czasami potrafi się zwiesić, więc lepiej KWP.
    Mapy robią winols-em ale jest kilka innych programów. Proponuję zaglądnąć na forum http://www.chiptuners.org/ Tam dowiesz się dużo więcej.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 14-04-2011 o 12:04
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #464
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    właśnie jestem tam zarejestrowany i czytam sobie w wolnych chwilach co i jak ale fajnie też jak wsparcie jest tu z forum bo na tych angolach to czasmi sobie idzie jezyk połamać

    moje auto to 145 JTD z 2000r więc chyba EDC15 mam jak większość 145 na forum

    własnie mam winols-a zainstalowanego i przyswojeonego troszke co gdzie jest i wogule tylko teraz kabelek i bardziej właśnie sklanialbym sie w strone kwp

  5. #465
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tam u angoli czy sowietów dowiesz się dużo więcej niż na polskich forach o tym temacie. I podejście do człowieka też zupełnie inne. Na + oczywiście
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #466
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar loco145
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Czarna 159 16Virs 07r
    Postów
    781

    Domyślnie

    domyślam sie a przy okazji dobra technika szlifowania języka i nauki

  7. #467
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, można potrenować zwłaszcza, że tam osoby są z różnych zakątków świata.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #468
    spanky
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał loco145 Zobacz post

    moje auto to 145 JTD z 2000r więc chyba EDC15 mam jak większość 145 na forum

    tylko teraz kabelek i bardziej właśnie sklanialbym sie w strone kwp
    sterownik w twoim aucie to EDC15C5 i jak juz wybierać z tych tanich chinczyków to chyba lepiej galeciaka ...

  9. #469
    papke3
    Gość

    Domyślnie

    Czym grozi wgranie wsadu z innym numerem software, ale z tym samym numerem hardware?
    Mam 145 JTD ze sterownikiem ...936 i oprogramowaniem ...777.
    Gotowy wsad znalazłem jeden, podczas gdy dla innych numerów softu jest ich wiecej.
    Co może się teoretycznie stać, a może ktoś z was już tak robił i działa??

    PS czy mógłby któryś przeanalizować ten wsad http://youyoukiller.free.fr/ecu/ALFA/145/EyAlfa777B.936 z góry dzieki.

  10. #470
    spanky
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał papke3 Zobacz post
    Czym grozi wgranie wsadu z innym numerem software, ale z tym samym numerem hardware?
    Mam 145 JTD ze sterownikiem ...936 i oprogramowaniem ...777.
    Gotowy wsad znalazłem jeden, podczas gdy dla innych numerów softu jest ich wiecej.
    Co może się teoretycznie stać, a może ktoś z was już tak robił i działa??

    PS czy mógłby któryś przeanalizować ten wsad http://youyoukiller.free.fr/ecu/ALFA/145/EyAlfa777B.936 z góry dzieki.
    może odpalić a może też nie odpalić ...

    a co do softu z linku , szkoda auta/silnika na takie wypociny, niestety ale 99.99% darmowych wsadów to kupa ...

Podobne wątki

  1. Chip Tuning/MAPY ok. Wrocław/Poznań ktoś poleci ?
    Utworzone przez KaaC w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2018, 17:42
  2. CHIP Tuning JTD?
    Utworzone przez samsung12 w dziale Podlaskie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 16-06-2016, 19:42
  3. Chip tuning
    Utworzone przez domino281 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 19:08
  4. [166] Chip-tuning
    Utworzone przez bella-hella w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-03-2010, 19:12
  5. Chip tuning TS
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-11-2007, 11:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory