Niestety przekonałem się o ty za późno. Po GT sądziłem, że to standard.
Niestety przekonałem się o ty za późno. Po GT sądziłem, że to standard.
Zależy na ile kierowca ma zdrowy/zdegenerowany kręgosłup.
W trzech samochodach miałem tą regulację i nie udawało mi się ustawić jej tak, by nie bolał mnie kręgosłup po dłuższej jeździe. W Julce nie mam tego i na jedno wychodzi. Nauczyłem się zmieniać co jakiś czas wygięcie kręgosłupa podczas jazdy i jest OK.
Jeśli nie wybrałeś się jeszcze nigdy np. do Chorwacji, to polecam (minimum 1200 km). Widoki niesamowite, a i autostrada na Dalmacjię (tu już ok. 1500 km) niesamowita -uważam, że najlepsza w Europie. Przepraszam za dygresję i odbicie od tematu.
Jeżeli ktoś nie zamówił lub zapomniał zamówić ( jak ja ) może zainstalować pneumatyczną regulacje lędźwiową. koszt 300,00zł i troszkę gimnastyki.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Odpinasz dwa zameczki w oparciu ( z tyłu) Demontujesz linkę napinająca lub cały element podpierający plecy. Wsuwasz poduszkę http://www.rallyshop.v10.pl/poduszka...rco,p2692.html Pomiędzy poduszkę a dwa metalowe pręty wstaw jakieś wzmocnienie, coś sztywnego.