Witam, ja już nie mam sił do mojej alfy
Wymieniłem silnik w swojej alfie na silnik z wersji angielskiej 60mil, wymieniłem rozrząd, napinacz etc - oczywiście mój mechanik. Wszystko było ok, pasek naciągnięty itd więc wymienił mi mechanik olej. Przejechałem dosłownie nim 1,5 i znowu silnik padł.Samochód powrócił do mechanika i okazało się że rozrząd przesunął się o dosłownie trzy zęby. Oczywiście głowicę zdjęliśmy i wykrzywiło mi zawory ssące(już zamówione)
Natomiast mam pytanie do Was. Jaka jest przyczyna przestawienia się rozrządu, pasek był napięty prawidłowo, ustawiony na blokady i na zegar. Czy może być winny wariator? Całkiem zwariował po wymianie oleju?
Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam wymieniać wariator czy może inny powód jest przestawienia się rozrządu ?