Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 92

Temat: Jak zrobiłem domykanie okna z pilota, AR 147 2007 rok.

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - pewnie że prosimy o udostępnienie wyników pomiaru, jedna jaskółka wiosny nie czyni.
    - z wykresów jakie podał cuoreventi widać że ważne jest tylko aby zakres napięc był poniżej 2.62 V.
    - ciekawe czy te moje spostrzeżenia sprawdzą sie na wykresach Jerry858.

    - a ja szukam beta testerów z alfą 147 TS oraz 147 JTD bez możliwości domykania szyb, 3 lub 5 drzwiowa nie gra roli.
    - wolałbym 5-drzwiowe, bo można wtedy sprawdzić szerszy zakres.
    - chciałbym przerobic i przetestować sterowniki szyb w tych autach aby możliwe było domykanie z pilota.
    - chetni proszeni o zgłaszanie sie na PW, decyduje kolejność zgłoszeń.
    - moduł lub moduły ( dla wersji 5-drzwiowej ) zostaną wymontowane i oddane po przeróbce do testów po 1 dniu.
    - oferta ważna dla osób z Wrocławia lub bliskiej okolicy, ponieważ sam musze pomierzyć osobiście jak funkcjonuja dane szyby , aby nie było pretensji i wątpliwości.
    - pomiary szyb i montaz / demontaz sterowników będzie wykonywany pod mostem Milenijnym.
    - jest taka mozliwość ze przeróbka nie będzie działąć, ponieważ nie wiem czy jest potrzebna procedura Proxy alignment.
    ( a jak wiadomo w FES-ie 2.7.2 do tej pory ta procedura nie działa poprawnie )
    - autor tematu nic o tym nie pisze w końcowych wnioskach.
    - a i muszę sie pochwalić że moja 147 ma już wykonane domykanie szyb z przodu i z tyłu.
    - testowałem to 3 razy, mam nadzieję że licznik w BC jest ustawiony na 16 lub 24.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 16-04-2011 o 20:04
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #32

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar khropek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała SB....
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0JTDm 170KM 07/2009
    Postów
    327

    Domyślnie

    Widzę że należy tak dobrać oporniki, aby napięcie było około 2,4V, jutro rozpoczynam Beta-testy w wersji 3D

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czyli problem napiecia został rozwiazany.
    - prosze do zrzutów dołączać zrzut z menu informacyjnego, jak komuś nie będzie działać domykanie to można wtedy analizować jak to się ma do wersji sprzętowej auta.
    - czekam na te testy dla silnika JTD, bo w TS raczej już nie ma tajemnic a z JTD zawsze są małe problemy.
    - w wersji 5-D proszę pamiętać o sterowniku pod tylnymi siedzeniami, on steruje tylnymi szybami.
    - osobiscie bym na razie nie ruszał Proxy Alignment.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 16-04-2011 o 05:59
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Obserwuje temat bardzo uwaznie i rodzi mi się pytanie:
    Czy po zakończonych testach można będzie liczyć na instrukcje krok po kroku jak uaktywnić tą funkcje?

  6. #36
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - trudno dzielić skórkę na niedzwiedziu.
    - jak do tej pory tylko to działa u dwóch osób.
    - czyli biorąc z rachunku prawdopodobieństwa, te dwie osoby są bardzo zainteresowane aby to działalo.
    - a takie podejście rodzi wątpliwości, czy to wogole u nich działa.
    - dlatego ja proponuje 2-3 osobom z Wrocławia, że im zainstaluję moje rozwiązanie bez opłat, niech testują.
    - swoje rozwiązanie robię na zlecenie firmy instalującej alarmy do 147 + domykanie szyb.
    - nie wiem , jakie będzie miał podejście autor tematu, to jego sprawa.

    - jak na razie jest jeden kolega na forum khropek ,który zadeklarował swoje testy na 3D JTD, poczekajmy na jego wyniki testów.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #37
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Witajcie.
    Dzisiaj testowałem swoją 5D JTD. Troszkę tutaj poczytałem i chyba też chce uaktywnić funkcję domykania.
    Wyniki FES-a przedstawiam razem ze zdjęciami sterowników.
    Chciałbym wiedzieć gdzie dokładnie mam wpiąć się (do której wtyczki?) potencjometrami lub rezystorami (jakimi?) do sterowników i testować napięcia aby domykanie działało.
    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 16-04-2011 o 17:47

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    widzę ze temat ma obecnie osoby które napędzają ten temat i wiecej osób bierze się za testy.
    wyprowadzenia maty zgnieceniowej to nie żadna tajemnica, jest to opisane w oprogramowaniu eLearn, chyba jest jakiś temat przyklejony skąd to ściągnąć.
    jak zwykle takie oprogramowanie ma małe błędy, 1 mata jest na pinach 2,3 , druga na pinach 7,8 kostki sygnałowej.
    druga kosta to prądowa, ta z wiekszą ilościa pinów.
    oporniki lutujemy bezpośrednio do pinów , po rozebraniu obudowy.
    obudowe rozbieramy tak jak na rysunku poniżej, powodzenia w testach
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 16-04-2011 o 19:22

  9. #39
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Ok, moja wersja to 5D, próbowałem z potencjometrami wetkniętymi w piny 2 i 3 oraz najpierw 7 i 8 oraz po kontakcie z khropkiem 8 i 9.
    Nie wiem dlaczego ale nie mogę znaleźć opisu wyprowadzeń tych pinów.
    Ale do rzeczy. W całym zakresie napięć od 1,5v do ponad 3v u mnie domykanie nie działa. Próby robiłem oczywiście ze sterownikiem drzwi kierowcy z przodu. Kolejny sterownik mam z tyłu ale tam również trzeba by się podpiąć. Jeśli można prosiłbym o podanie w które piny i gniazdo z tyłu trzeba się wpiąć to postaram się również potestować.
    Co jeszcze można zrobić żeby to zaczęło działać??
    Ps. Czy trzeba po zamontowaniu oporników coś jeszcze aktywować przez FES-a czy powinno od razu działać??
    Na samej górze w poście bubu321 pokazuje zdjęcie z CAN Setup i PROXI Alignment Procedure gdzie można chyba aktywować te czujniki?? Poprawcie mnie jeśli się mylę. U mnie w 1,9 JTD 16V w FES-ie jest Nadwozie/CAN Setup & PROXI... i tam się to chyba aktywuje. Jednak ja nie mogę się tylko w tej opcji połączyć z ECU. Wypisuje mi że mam sprawdzić ustawienia portu, ale przestawianie nic nie daje. Czyżby trzeba było posiadać jakiś inny kabelek?? ELM1,4??
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 16-04-2011 o 20:07

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - oprogramowanie ELERN: sterownik tyłu to M82, łaczówka K-19, K-24 i E3051, operacja 7010M40.
    - schemat z błędem, 8, 9 !!!!!

    Kod:
    Czyżby trzeba było posiadać jakiś inny kabelek?? ELM1,4??
    NIe, należy mieć pełna wersję, w wersji testowej i registered 2.6.2 ta opcja nie działa.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 16-04-2011 o 20:25
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Domykanie okna pasażera
    Utworzone przez dStan w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-05-2015, 14:00
  2. Domykanie szyb z pilota
    Utworzone przez konrad53 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-12-2014, 20:05
  3. Domykanie szyb z pilota AR 166 FL
    Utworzone przez boss_do w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 22:17
  4. Domykanie szyb z pilota
    Utworzone przez blama88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 15:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory