Strona 30 z 86 PierwszyPierwszy ... 20212223242526272829303132333435363738394080 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 851

Temat: ABC na temat motoru Twin Spark 16v

  1. #291
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    356 tys w AR 156 1.8 TS, żadnych problemów. Jak czytam takie historie zastanawiam się kto tym jeździł.
    A perełki to się zawsze znajdą,jak się dba o silnik,ale powiedziałem dba to teoretycznie jest możliwe(mimo wszystko nie jedna osoba pewnie nieźle się zdziwiła gdy silnik traktowany jak członek rodziny wyciąga nogi).Ale bądzmy szczerzy, ile osób zrobiło tyle kkm co Ty takim silnikiem?A właśnie.Statystykę tworzy ogól ludzi używający te motory,a nie kilka osób z zachwycającymi przebiegami.A o statystyce nie można powiedzieć zbyt dużo miłych rzeczy

  2. #292
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    tak samo na podstawie statystyki nie można powiedzieć że TS jest jakoś specjalnie awaryjny.
    Moja eks:
    Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999

  3. #293
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    To może ja coś powiem:
    Jak kupiłem moją Aflę nie wiedziałem nic na temat silników TS. Obecnie moja ma przebieg 220 000 km. Odpukać nic jeszcze się nie stało poza wymianą wariatora (co teraz już wiem, że jest jedną z bolączek TS'ów) no i trochę IMO bierze oleju na moje oko.

  4. #294
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    mnie też czasem wariator poklekocze i przestanie (183tyś km), a co do brania oleju, sprawdź, czy nie kapie Ci z korka spustowego, bo też myślałem, że bieże olej, a 'leci' z uszczelki
    oryginalna uszczelka ma na wewnętrznej krawędzi o-ring, który moze nie trzymać i kapie, koszt 13 zł, a dobrze jest uszczelniony korek do alu miski i gwint nie cierpi

    verdebiancorosso

  5. #295
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    ...sprawdź, czy nie kapie Ci z korka spustowego, ....
    W garażu suchutko, zero wycieków.

  6. #296
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    no to bierze
    gorzej by było, gdyby przybywało oleju

    verdebiancorosso

  7. #297
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Ale ubytek bez śladów na podłożu też jest niepokojący trochę...

  8. #298
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    niepokojący będzie, jak nie będziesz wyrabiał na olej jak dolewasz koło litra między wymianami, to śpij spokojnie i znajdź sobie inny powód do zmartwień
    ogólnie to kazdy silnik jest dobry, kiedy jest zadbany i wszelkie objawy są zaraz sprawdzane, a nie jak niektórzy moi klienci, co przyjeżdżali na przegląd po kolejnych 15 tyś i zgłaszali głośną pracę silnika, a na miarce susza!

    instrukcja obsługi mojej Gtv mówi, żeby co 500km sprawdzać poziom oleju, a niektórzy tego nie robią w cale
    wymiana jest przewidziana co 20 tyś km, czego na pewno nie będe przestrzegał i będe robił co 10 tyś km wiek robi swoje i jak z człowiekiem czesciej się chodzi do wucetu żeby nie było nieprzyjemności

    jak nie kopci, to też jest ok, znaczy przepali to, co weźmie, czyli niewiele

    verdebiancorosso

  9. #299
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Powiedzcie chłopaki który wariator był wymieniany co 60 tys km??
    Pisząc że po 183kkm padł to wcale mnie to nie dziwi - to tak jakby pompe wody chcieć wymieniać co 3 wymiany rozrządu i dziwić się że pada przed 3 wymianą...
    Wariator jest częścią rozrządu którego wymiana zalecana jest co 60kkm. Każdy wariator tyle wytrzyma

  10. #300
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Nie kopci, równo i cicho pracuje, pod korkiem nie ma białrgo nalotu, po odkręceniu korka nie ulatniają się spaliny. Nie wiem dokładnie ile bo jakoś nie zmierzyłem tego ale napewno więcej idzie mi niż 1l/10 tys. km.

Podobne wątki

  1. [145] 145 twin spark 8v?
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:26
  2. [155] Twin Spark 2.0 8v
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 22:14
  3. [145] 1.6 16V Twin spark
    Utworzone przez Konrad K_2 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 12:02
  4. 2.5 V6 czy 2.0 twin spark?
    Utworzone przez Andrzej w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-06-2006, 13:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory