Strona 21 z 22 PierwszyPierwszy ... 111213141516171819202122 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 219

Temat: Alfa Romeo GT vs BMW e46 coupe

  1. #201
    Użytkownik Romeo Avatar Pietia
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Ze wsi za odrą, pod Opolem xD
    Auto
    Mia Bella AR 147 1,6TS 01r.
    Postów
    719

    Domyślnie

    Z oryginalnym radiem lepiej wygląda

  2. #202
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    ale oryg. ni ma odchylanego panela








  3. #203
    Użytkownik Romeo Avatar Pietia
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Ze wsi za odrą, pod Opolem xD
    Auto
    Mia Bella AR 147 1,6TS 01r.
    Postów
    719

    Domyślnie

    Ale w oryginalnym nie potrzeba odchylanego panela

  4. #204
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    a niech ci bedzie

    ale ja tam wcale nie płaczę za bose

    tylko wzmacniacz muszę w końcu zdemontować








  5. #205
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    No właśnie miałeś podesłać
    Nie ma się co czarować, z oryginalnym radiem lepiej panel wygląda. Nt co do BOSE, to sprawa wg mnie wygląda tak:
    Jak się, ktoś nie wczuwa i przesiądzie się z seryjnego nagłośnienia w dowolnym aucie na BOSE, to powie, fajnie gra.
    Nt jak ktoś się wczuwa, to niestety, ale bądźmy uczciwi, szału to ten zestaw nie robi. Jest mocno przeciętny.

    Dodałem lokalizacje swoją w profilu. Generalnie 3/4 czasu jestem w Warszawie. Więc pytanko do Was/Nas wszystkich. Czy jest jakiś magik w Warszawie, który potrafi naprawić takie radio (i czy w ogóle warto to naprawiać).

  6. #206
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał discrimen Zobacz post
    Hej.

    W zasadzie jak jesteście chętni to mogę przygotować małe porównanie obu marek, oczywiście będzie to moja subiektywna opinia.
    Napiszesz wrażenia porównawcze?

  7. #207
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Majka,

    Myślałem, że nikt nie jest zainteresowany. Ok, przygotuje

  8. #208
    Leonine
    Gość

    Domyślnie

    Dla mnie osobiscie tez bardziej pasuje orginalne radyjko.
    Kazdy oczekuje czegos innego Jednym zalezy na estetyce innym na jakosci.
    I kazdy dogadza sobie

  9. #209
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Bociek wybacz ale fatalnie to wygląda..
    miałeś Bose ?
    wzmacniacz chcesz opchnąć ?

  10. #210
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Porównanie AR i BMW.
    Obie marki w klasie premium. Skupie się nad marka AR, którą spróbuję odnieść do BMW. Aha, są to moje prywatne odczucia, możecie mieć zupełne różne zdanie.

    - Zawieszenie pracuje podobnie do tego z e46 coupe. Trzeba się pogodzić z tym, że komfortu (w Polsce) nie ma. Na pewno będzie procentować na autostradach za granicą. Jak z trwałością jeszcze nie wiem z tego, co udało mi się wyczytać, zawieszenie AR trwałe nie jest.

    - Silnik, zgodnie z oczekiwaniami. Dynamika jak dla mnie w zupełności wystarczająca, spalanie komp pokazuje poniżej 6L. Nie wiem jeszcze, jakie przekłamanie ma, póki co zrobiłem nieco ponad 1000km. Dużo wygodniej jeździ się dieslem, niż benzyną po mieście. Ciężko mi to do 320d odnieść, bo mało jeździłem BMW z takim silnikiem. Uważam, że oba auta będą (pod względem silnika) bardzo podobne.

    - Ilość miejsca w środku. Zgodnie z tym, co mówiłem, ilość miejsca na tylnej kanapie nie jest dla mnie istotna, choć patrząc do tyłu, to już jak ktoś usiądzie, to warunki są chyba w porządku. Z przodu jak w każdym coupe jest przepastnie dużo miejsca. Bagażnik specjalnie duży nie jest, ale z uwagi na podnoszoną cała tylną klapę z szybą dostęp jest bardzo wygodny.

    - Materiały, wykończenie. Wykończenie jest na przyzwoitym poziomie, materiały (generalnie) też są bardzo ok. Niestety alfa ma chyba słabą politykę wewnątrz firmy. Mamy fajne fotele, fajne zegary i konsole środkową z chamskiego srebrnego plastiku. Klosze reflektorów są z tworzywa jak w matizie. Lampy (przynajmniej u mnie) lubią parować. Guziki na kierownicy są gumowe, ale takiej gumy to się tam nie spodziewałem Największy mankament tego auta to konsola przełożona z modelu 147. Tak, więc mamy niejako dwa światy. Jeden z segmentu premium, który określam, jako AR i drugi z segmentu ekonomicznego - Fiat. Chyba właśnie to jest największa bolączka tych aut.

    - Design. Koledzy z forum kilka stron wcześniej popłynęli nad urodą auta. Ująłbym to inaczej. AR to raczej specyficzna marka pod względem stylistyki. Odważna marka. Jednemu bardzo się spodoba, drugi powie, że nie czuje tego klimatu. Choć jak widzę tych pierwszych jakby więcej było. Mnie się podoba, choć to zupełnie inny linia niż klasyczne BMW. Wcześniej mrugali mi światłami koledzy z BMW, teraz z AR. Widać więc, że często jeżdżą tym osoby o nieco większej świadomości motoryzacyjnej i wybór AR nie był przypadkiem. Jeszcze, co do designu, to największy szał (z tego co zauważyłem) robią trójki coupe/cabrio zrobione w stylu German.

    - Moje odczucia. Nie wiem jak Wy, ale mając BMW miałem wrażenie, że to auto jest praktycznie niezniszczalne. Oczywiście było to tylko wrażenie. W AR mam obecnie takie wrażenie, że jakbym mocno trzasnął drzwiami, to by błotnik po drugiej stronie odpadł. Auto wygląda bardzo delikatnie, choć na pewno takie nie jest. Nie mniej jednak podobno trwałość nie jest mocną stroną AR. Czas pokaże.

    - Zaplecze części, wiedzy. Niestety w tej materii jest bardzo słabo. Do każdej Beemki, części jest od cholery jasnej, jeśli ktoś ma potrzebę custom’izowania auta, to części „tuningowych” jest od zatrzęsienia. Są lepsze, są gorsze, ale naprawdę jest tego masa. Zaplecze wiedzy, również dużo większe. Prawdopodobnie jakbym chciał do 330 założyć turbinę, to wystarczyłoby na 1-2 forach zadać kilka trafnych pytań i rozwiązanie byłoby na dłoni. Jak to wygląda w przypadku AR? Niestety bardzo słabo. Do GT części niewiele, jakiś elementów „tuningowych” nie ma w ogóle. Można powiedzieć, że jest to przeciwieństwo Hondy i BMW.

    - Prowadzenie. Co prawda nigdy nie jeździłem samochodem przednionapędowym. Spodziewałem się, że nie będzie się on dobrze prowadził, (bo przecież musi być źle wyważony, bo jest mały rozstaw osi…) i tutaj największe zaskoczenie dla mnie. AR GT prowadzi się fantastycznie, taki mały gokard. Jest dobrze przyklejone do drogi, prowokuje do szybkiej jazdy. Zupełnie inne odczucia niż BMW. Jest to wynik zastosowanego zawieszenia, foteli z dobrym trzymaniem bocznym, czułego układu kierowniczego i małej kierownicy. Do tego te zegary w tubach. Naprawdę prowadzenie AR dla mnie mega zaskoczeniem. Polecam każdemu.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 6C Sports Coupe
    Utworzone przez mariuszoles w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 20-03-2015, 20:36
  2. Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165KM Coupe
    Utworzone przez slazak w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 18:09
  3. Alfa Romeo Coupe Targa od Carrozzeria Castagna (2010)
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 00:46
  4. Alfa Romeo 1900 bat 7 Coupé Bertone
    Utworzone przez stiker w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-03-2007, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory