Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Kolizja/kilka pytań

  1. #1
    adelon
    Gość

    Domyślnie Kolizja/kilka pytań

    Hej,

    zaczne od szybkiego pytania. Co to jest za ustrojstwo na poniższym zdjęciu? Zauważyłem, że gdy silnik pracuje pod tym czymś pojawiają pęcherzyki powietrza.

    http://img594.imageshack.us/i/sdc11585c.jpg/

    Kolejna sprawa (zdjęcia poniżej). Miałem mała kolizje (czołówka ;p ), auto nie wygląda tragicznie (przynajmniej moje) ale jest kilka do zrobienia, do mechanika jeszcze nie oddałem bo miałbym problem z dojechaniem ponieważ zderzak mi ociera o koła. Poniżej dodaje zdjęcia, natomiast głównym pytanie bedzie jak odkręcić kurna zderzak? Doczytałem się, że sa 2 śruby od przodu przy chłodnicy, po 2 przy nadkolach oraz 4 pod zderzakiem - owszem mam tam otwory ale tam śrub nie ma a zderzaka ściągnąć nie moge, możliwe, że podczas kolizji zderzak na tyle sie przesunał, że śrub nie jestem w stanie zobaczyć/odkręcic od dołu? Od góry są widoczne? Może ktoś pomysł podrzucić? Święta za pasem, troche czasu bedzie by zrobić z tym bo jestem zdesperowany. A i jeszcze jedno, jak wyglada sprawa pasa przedniego - jest spawany czy przykręcany bo nie wiem czy go naciągać czy wspawać...

    http://img198.imageshack.us/i/obraz001pw.jpg/
    http://img863.imageshack.us/i/obraz002j.jpg/
    http://img12.imageshack.us/i/obraz003jj.jpg/

    pozdrawiam,
    Wesołych Świąt!

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    To chyba chodzi o zawór wariatora.
    dolna belke naciagniesz linką holowniczą ja też tak zrobiłem od spodu zderzaka są dwie śruby przed kołami a nad nimi plastikowe duże talerzyki w które wsuwa sie zaczepy zderzaka

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    adelon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    To chyba chodzi o zawór wariatora.
    dolna belke naciagniesz linką holowniczą ja też tak zrobiłem od spodu zderzaka są dwie śruby przed kołami a nad nimi plastikowe duże talerzyki w które wsuwa sie zaczepy zderzaka
    Jest możliwość wymiany uszczelki czy trzeba cały czujnik? patrzyłem na allegro i troche krucho...

    Zdjecie tego zderzaka mnie zaczyna przerastac... ;p

  4. #4
    epion
    Gość

    Domyślnie

    jesli chodzi o pas to go wymien, ponieważ do prostowania bedą też podłużnice bo je zapewne do wewnątrz troche wciągnęło

    Miałem taką samą sytuacje jak Ty, też nie mogłem sciągnąc zderzaka i obcierał mi o koło. Ale w końcu przejechałem niecały kilometr do blacharza
    Ostatnio edytowane przez epion ; 23-04-2011 o 09:45

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Moim zdaniem nie ma takiej potrzeby
    Cytat Napisał epion Zobacz post
    jesli chodzi o pas to go wymien, ponieważ do prostowania bedą też podłużnice bo je zapewne do wewnątrz troche wciągnęło

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    adelon
    Gość

    Domyślnie

    jak zdejme pas to wkleje zdjecie oczekujac malych porad, ale poki co ten zderzak sie okazuje bariera trudna do pokonania... ;p

  7. #7
    epion
    Gość

    Domyślnie

    nie ma potrzeby jeśli ktoś lubi partactwo.

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał epion Zobacz post
    nie ma potrzeby jeśli ktoś lubi partactwo.
    Prostowanie podłużnicy ma tylko wtedy sens jak wpływa na geometrie kół, zbieżność, mocowanie silnika itp. o ile taka mała kolizja zdoła to przestawić.
    Wszystko co mogło być wygiete to elementy mocowań zderzaka, atrapy, świateł czy chłodnicy a czy to sa elementy decydujące o bezpieczeństwie napewno nie. Najlepiej według Epiona wymienić wszystko na nowe to niebedzie partactwo, ciekawe czy w jego aucie znajdziemy wszystkie nowe elementy auta

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    epion
    Gość

    Domyślnie

    oczywiscie ze nie, ale jeśli tyko jest taka możliwość to staram sie wymieniac wszystko na najlepszych czesciach. Nie wiem czy to dobrze czy źle bo rownie dobrze mogłbym kupić np wahacz za 90 ale wole za 200. Każdy ma inną polityke myslenia i postępowania dlategóż jedne "stare" auta wyglądają jak nowe a czasem nawet lepiej, a w drugich zderzaki trzymają sie na taśmie klejącej

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Napisałem że według mnie nie ma takiej potrzeby(nie naruszone parametry zawieszenia kół czy silnika) W moim przypadku 145 boxer nie musiałem wymieniać belki prostować podłuznic. Wyprostowałem belkę linka holowniczą, wymieniłem maske, atrapę, reflektory i kupiłem nową chłodnice wszystko spasowałem i gra i buczy, sprawdziłem równiez zbieżnosć kół resztę rzeczy jak pas górny, okulary reflektorów wyprostowałem i co to oznacza że zrobiłem to po partacku? jak bym zapłacił u blacharza 2000 zł to miało by oznaczać że robota została wykonana profesjonalnie?
    To ze kupisz wahacz za 200 zł a nie za 100 nie oznacza że z Ciebie profesjonalista

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Kolizja Alfa Romeo GT kilka pytań co dalej
    Utworzone przez lisekgt w dziale GT
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 18-11-2013, 10:53
  2. Kilka pytań, kilka problemów.
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 14:18
  3. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48
  4. [146] kilka Pytań
    Utworzone przez bartekp21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-07-2008, 18:55
  5. [166] Pytań kilka
    Utworzone przez Loczek w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 23:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory