Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Ar 156 3.2 v6

  1. #11
    elmer28
    Gość

    Domyślnie

    Poczytałem, pomyślałem i odpuszczę jednak tą sztukę. Dzięki za pomoc.
    Poszukam jakiejś 2.5 lub max 3.0 V6 w benzynce

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wielki Q Zobacz post
    ja uważam ze jeżeli typ to robił z głową to czemu by nie . cena kusi za tyle ciezko o dobrą 2,5. ja bym się nią przejechał sprawdził czy nie oszczędzał na niej . mocowanie silnika jak jest rozwiązane bo jeśli po przypalane łapy silnika spawane spawarką elektryczną
    Wystarczy wstawić trawers od V-ki i będzie wszystko jak fabryka


    Cytat Napisał elmer28 Zobacz post
    ...lub max 3.0 V6 w benzynce
    Jesli trafisz 3.0 w 156 to też będzie po swapie
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Nie przekreslalbym tego auta, tylko przejrzal dokladnie, zorientowal sie kto robil przekladke. Cena jest niska, a bodykit wersji GTA kontrowersyjny, IMHO zbyt wulgarny, nie pasuje do stylu Alfy.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tak czytam i czytam i co wy qrwa pieprzycie za farmazony. Jakie łapy spawane spawarką, jakie druciarstwo, widać że w życiu z mechaniką osoby do których piję nie miały nic wspólnego.

    Silnik musi wisieć na oryginalnych łapach ze 156 V6 nie ważne czy zwykła 2.5 czy GTA, każde pasują plug&play do budy po TS'ie, trawers/sanie każda 156 ma takie same no poza GTA która ma zastrzały pod podłogę ale to niewiele zmienia, można zostawić normalne od zwykłej 156. Co do zawieszenia, na pewno przednie zwrotnice są z GTA, inaczej zestawu 330mm + duże BREMBO się nie założy, skrzynia biegów na 99% też pochodzi z GTA biorąc pod uwagę ile gratów z gta jest w aucie. Wystarczy zerknąć pod maskę i jasno od razu widać, wiązka silnika, sterownik silnika, wiązka we wnętrzu auta, zegary pochodzą ze 156 GTA, sprężarka klimy i przewody klimy również są z GTA włożone, układ wydechowy jest z GTA po prostu na tym sterowniku na którym pozostawiono silnik [oryginalnym od 3.2] inny być nie może, zresztą widać na zdjęciach ostatni tłumik z GTA i powiem więcej, ładnie spasowany do zwykłej budy 156 co też proste nie jest bo nie pasuje on ot tak sobie ze względu na inny zderzak wersja zwykłej i GTA.

    Czy auto warte tych ~14tys?? Dla mnie nawet więcej, gdybym nie miał mojej 156 3.0 zapewne kupiłbym tą sztukę bo wiem ile czasu i pieniędzy pochłania zbudowanie takiego auta.

    Tyle ode mnie, 1-wszego druciarza AH budującego spawarką i drutem 3.0 156tki ;]

    pzdr. Grzesiek
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    156 2003 1,9 jtd 115 km
    Postów
    58

    Domyślnie

    dobra nie unos się tak . powiedziałem co myślę , nigdy nie robiłem swapa ale widziałem bmw po przekładce silnika i tam mocowanie silnika było mało fachowo zrobione . moze nie znam sie tak jak ty . ale kultury to na pewno mam więcej . a z tym sie zgodzę ze auto warte uwagi i sam bym sie nim zainteresował jak bym dzis kupował samochod .

  6. #16
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał elmer28 Zobacz post
    Poczytałem, pomyślałem i odpuszczę jednak tą sztukę. Dzięki za pomoc.
    Poszukam jakiejś 2.5 lub max 3.0 V6 w benzynce
    ej no nie rób jaj nie przekreślaj jej

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wielki Q Zobacz post
    nigdy nie robiłem swapa ale widziałem bmw po przekładce silnika i tam mocowanie silnika było mało fachowo zrobione
    a po czym to poznales? Grzesiekk jasno rozjasnil sytuacje tym ktorzy na oczy nie widzieli swapa i tym ktorzy maja 0+ pojecia o mechanice. Nie dotykalem tego auta ale widac ze jest masa pracy i kasy w niego wsadzona a 14k zl to znikoma cena
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #18
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    powiem tak - gdybym w tym momencie dysponował tymi 14 tys. nawet bym się nie zastanawiał i bym ją już oglądał. 80% ceny auta to graty z GTA.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  9. #19
    kosa64
    Gość

    Domyślnie

    Przyłączam się do opinii, zbyt duże ryzyko no i te przebiegi "takie wspaniałe".

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar daro1906
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16 V Distinctive
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ja osobiście wszelki przerobione cudeńka omijam daleko. Dobra przeróbka kosztuje. Trzeba też pamiętać, ze kiedyś będziemy ją sprzedawać. Podtrzymuję swoje zdanie - szukałbym innej, ale to tylko moja prywatna opinia.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory