Strona 5 z 15 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 149

Temat: Sonda Lambda - wymiana

  1. #41
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    jezeli mozesz to zrob pomiar z jednym przewodem wypietym a najlepiej z dwoma a z wlozona wtyka

  2. #42
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    Pomiary robiłem z włożoną wtyką do kompa i z wypiętą wtyczka od sondy. Na przewodach między sondą a kompem na pewno nie ma zwarcia.

    No nic, poszukam szpeca od tych rzeczy i jak się uporam to napisze tutaj.

  3. #43
    monter
    Gość

    Domyślnie

    Kolego, a na dobry zakres masz ustawiony ten miernik? To nie jest automat i może popełniłeś ten banalny błąd?

  4. #44
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    No oczywiście. Miernik jest dobry i dokładny.

  5. #45
    monter
    Gość

    Domyślnie

    No i jest jakieś rozwiązanie? Co ustaliłeś?

  6. #46
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze nic, najpierw wymienie wariator i później jadę na kompa

  7. #47
    MariuszR1
    Gość

    Domyślnie

    I pojechałem w końcu na kompa do ASO (Auto-Res Rzeszów). Jedyny błąd jaki został zdiagnozowany to właśnie sonda lambda - brak jakiejkolwiek reakcji. Diagnosta mówił, że nie możliwe jest żeby coś w kompie było nie tak i na 100% wina sondy.

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Chciałbym sprawdzić u siebie działanie sondy lambda. Moja sonda posiada 3 przewody (wyjścia): czarny, czerwony i biały. Czytając poprzenie posty doszedłem do wniosku, że musiałbym po wcześniejszym rozgrzaniu silnika (5-10 min.) wypiąć kostkę sondy i podłączyć jedną końcówkę woltomierza pradu stałego do przewodu sygnałowego tj. czarnego przewodu (bo biały i czerwony to najprawdopodobniej grzałka) drugą natomiast do masy lub poprostu bieguna ujemnego akumulatora. Czy dobrze myslę? Wiem, że napięcie powinno oscylować w granicach 0,1-0.9 V. Czy wyższym obrotom silnika odpowiadają wyższe napięcia czy na odwrót tj. przy jakich obrotach na sondzie powinno pojawić się napiecie 0,1 V a przy jakich 0,9 V?
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  9. #49
    georgeous
    Gość

    Domyślnie

    ja takze chcialem sie spytac, czy sonde podpinajac do miernika trzeba odlaczyc?

  10. #50
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał georgeous
    ja takze chcialem sie spytac, czy sonde podpinajac do miernika trzeba odlaczyc?
    absolutnie nie.wpinasz sie w kostke przy pomocy np.agrafki.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. GT 1.8TS sonda lambda
    Utworzone przez trojan6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 12:46
  2. Problem z sonda lambda - która to sonda :(
    Utworzone przez xsnailx w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-01-2014, 21:28
  3. Sonda lambda....
    Utworzone przez karol90 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 19:06
  4. sonda lambda a LPG
    Utworzone przez alfa145kubarado w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 24-10-2010, 21:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory