taa, downsizing i potem eco-drivingjeszcze węższe opony, wakuometr założyć, żeby opanować delikatne i płynne operowanie gazem i jazda na emeryt-stajla hehehe
taa, downsizing i potem eco-drivingjeszcze węższe opony, wakuometr założyć, żeby opanować delikatne i płynne operowanie gazem i jazda na emeryt-stajla hehehe
verdebiancorosso
witam, podepne sie pod temat bo nie znalazlem zadnych informacji. jakie sa roznice miedzy silnikami 2.0 ts z gtv 2002 a 156 1999. to co zauwazylem to sterowanie gazem gtv elektoniczne a 156 linka, kolektor wydechowy jest inny, podlaczenie do ecu gtv ma wieksze wtyczki niz 156. gtv ma 3 sondy lambda, 156 jedna. to wszystko wyglada tak ze mozna to bez problemu pozamieniac. pytanie co jeszcze sie rozni? czy czujniki, sprzeglo, zamach, itp podejdzie? dodam jeszcze ze kody silnikow to gtv 323.10(150km) 156 323.01(155km) o ile dobrze pamietam
z gory dzieki za wszelkie informacje
pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez 85roberto ; 29-06-2011 o 22:33
Wyobraż sobie, że u mnie sprężanie było ok, a silnik jak się później okazało miał owal na 2 tulejach i szarpał 1,5l oleju na 1000km nawet przy jezdzie do 3,5 tyś obr
---------- Post added at 06:57 ---------- Previous post was at 06:52 ----------
Fakt faktem wał mam wyważony chyba kiepsko, bo silnik wpada w rezonansy powyżej 4 tyś obr jak jedzie się z tą samą prędkością, przy przyspieszaniu jest ok, przy hamowaniu silnikiem i jeździe powyzej 4 tyś ze stałą obrotową wydaje dziwne dźwięki
---------- Post added at 06:58 ---------- Previous post was at 06:57 ----------
zresztą już w sumie nie wnikam i jestem zdrowszy, oby tylko jeździła![]()