Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: [145] MOC - znow :)

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    jakis przyklad produktu mogl bym prosic?

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    jakis przyklad produktu mogl bym prosic?
    http://allegro.pl/item287274345_stp_...y_benzyna.html
    FORZA ITALIA !

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    STP formuła do czyszczenia zabrudzonych wtryskiwaczy.
    Należy stosować do benzyny przy każdej wymianie oleju.


    co ma 1 do drugiego?? Mistake?

  4. #14
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    STP formuła do czyszczenia zabrudzonych wtryskiwaczy.
    Należy stosować do benzyny przy każdej wymianie oleju.


    co ma 1 do drugiego?? Mistake?
    sugerujesz, ze zasyfiony wtryskiwacz nie ma wpływu na obroty?

  5. #15
    Uszatek
    Gość

    Domyślnie

    Bo nie ma . Jeśli wkręca się na biegu jałowym na obroty, to należy dac sobie siana z płukaniem wtrysku.

    Na początek doszukiwał bym się powiązania w wymianie rozrządu. To odblokowanie mogło powstawać na wskutek wadliwego działania wariata ( jego ogólne wyeksploatowanie), ale czy masz pewność że rozrzą jest oK???? jeśli przestawił mechanik o 1 ząbek na każdym z 2 wałków, to nie będzie kolizji, ale i osiągi pod obciązeniem silnika, poleca na łeb na szyję......

  6. #16
    jankes
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Uszatek
    Bo nie ma . Jeśli wkręca się na biegu jałowym na obroty, to należy dac sobie siana z płukaniem wtrysku.

    Na początek doszukiwał bym się powiązania w wymianie rozrządu. To odblokowanie mogło powstawać na wskutek wadliwego działania wariata ( jego ogólne wyeksploatowanie), ale czy masz pewność że rozrzą jest oK???? jeśli przestawił mechanik o 1 ząbek na każdym z 2 wałków, to nie będzie kolizji, ale i osiągi pod obciązeniem silnika, poleca na łeb na szyję......
    Wiadomo, pewnosci nigdy nie ma, ale chyba jest ok. Gosciu ktory robil mi rozrzad (nawiasem mowiac ASO) stwierdzil ze przed wymiana bylo wlasnie przesuniecie o jeden zabek, wiec chyba nie zrobil tego samego.

  7. #17
    Uszatek
    Gość

    Domyślnie

    Nie przekonuje mnie to ASO :? Czy były używane blokady????? To jest sakramentalne pytanie.

    Pozprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia, poza tym, tak czy siak czeka Cię wizyta u kogos kumatego kto podłączy Cię pod examiner i prawdę powie :|?:

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Czy to znow polosie padly?
    Utworzone przez Jabolek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 07:04
  2. Areks- Reaktywacja znow ALFA tym razem 147 JTD
    Utworzone przez arecky w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-02-2013, 07:31
  3. 10 tys km i znow slizga sprzeglo !! co jest
    Utworzone przez cinusiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 13:03
  4. Błąd P0235..znow
    Utworzone przez milkyyyy w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 23:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory