Strona 54 z 183 PierwszyPierwszy ... 4444546474849505152535455565758596061626364104154 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 531 do 540 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #531
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał liked Zobacz post
    co jeśli silnik dostanie samozapłonu, gdy ta substancja będzie spalana? oczywiście nasze belle można zdławić i zgasić tym samym silnik, ale on to robił w aucie z automatem
    Silnik Diesla pracuje na zasadzie samozapłonu
    jesli by doszło do "rozbiegania" sie silnika, wystarczy zatkac kolektor ssacy czymś twardym, przeciez rura icek-kol ssacy, bedzie zdemontowana.

    pzd

  2. #532
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    "samozapłonu" czyli wkręcania się na obroty, po wyłączeniu kluczyka w stacyjce być może ta metoda zdaje egzamin, na szczęście nigdy nie musiałem się przekonywać ale co gdy masz turbo w automacie i turbo wkręci Ci silnik na obroty? nie zdążysz tego zrobić, jak wtedy zgasić auto? a tak z drugiej strony, nie wyobrażam sobie szukania czegoś co mogło by zatkać dolot na tyle mocno by nie zaciągał powietrza, kiedy silnik mi się wkręca na obroty, osiągając ich maksimum

  3. #533
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wystarczy zerwać dolot powietrza i już nie będzie oleju który jest paliwem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #534
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Czy odłączenie wtyczki od EGR w 2.4JTD CF3 powinno spowodować zaświecenie kontrolki silnika? Dzisiaj jeździłem z odłączoną i nic nie świeciło.

  5. #535
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Odłączenie wtyczki nic absolutnie nie daje - jesli zawór jest uszkodzony to i tak spaliny ida w kolektor. W tym silniku odłączenie wtyczki podobnie jak pełne zaslepienie nie zaświeci kontrolki błędu silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #536
    you
    Gość

    Domyślnie

    Czy przed zaślepieniem w 1,9 8v trzeba czyścić EGR?
    Wydaje mi sie,że nie bo i tak będzie zamknięty, ale wolę się upewnić.

  7. #537
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zawsze należy wyczyścić, nie tyle sam EGR co kolektor dolotowy
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #538
    you
    Gość

    Domyślnie

    Kolektor już wyczyściłem, zdjąłem czujnik ciśnienia doładowania i wyczyściłem kluczem owiniętym szmatą. Czyli EGR jako tako nie trzeba?

  9. #539
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zales00
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Siedlce/Parczew
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 2003r.
    Postów
    374

    Domyślnie

    Ja właśnie zrobiłem ten błąd, że wyczyściłem sam egr a kolektora już nie :/ Ale skoro EGR zdjęty...to czyszczenie nie zajmie ani wiele czasu, ani też trudne raczej nie jest Instrukcja na forum jest rewelacyjna

  10. #540
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał you Zobacz post
    Kolektor już wyczyściłem, zdjąłem czujnik ciśnienia doładowania i wyczyściłem kluczem owiniętym szmatą. Czyli EGR jako tako nie trzeba?
    Kolego ty to nazywasz czyszczeniem kolektora????? Zapoznaj się z instrukcją w dziale "Zrób to sam" - czyści się po zdemontowaniu klapy tłumiącej
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory