A może mam jakąś nieszczelność w układzie dolotowym, na którejś rurze, miedzy turbo, a intercoolerem, albo kolektorem ssącym i stąd te dziwne rzeczy??
Taka bedzie pasować? Garrett 19 48 nr na tabliczce 73501386 717662-1
A może mam jakąś nieszczelność w układzie dolotowym, na którejś rurze, miedzy turbo, a intercoolerem, albo kolektorem ssącym i stąd te dziwne rzeczy??
Taka bedzie pasować? Garrett 19 48 nr na tabliczce 73501386 717662-1
Nie ma co dywagować, szkoda rozwalić sprężarkę całkowicie, może masz tylko luz na osi. jedź do fachowca on Ci powie. Ja mam firmę która zrobiła to dobrze ale na Dolnym-śląsku.
Alfa RWD https://www.facebook.com/AlfaRWD
Ha najlepiej byłoby podjechać jak piszesz, ale najbliżej to pewnie mam gdzieś w krakowie to 100 km a nikt mi pewnie od ręki nie powie że jest nie dobrze, tylko trzeba by auto zostawić, aczym jeździć do pracy? Można zdemontować i wysłać to lepsze rozwiązanie, ale zakładam, że każdy warsztat niezależnie od stopnia uszkodzenia powie ze jest bardzo źle i że trza kupe kasy. Hmm muszę jutro podzwonić pod adresy podane przez Maciek - 156 to mi może coś więcej powiedzą. Moze ktoś się orientuje ile ma dmuchać, tzn. jakie wartości powinno pokazywać po podpieciu do komputera, mam możliwość jutro sie wpiąć.
Z zestawieniem samochodu na tydzień to pewne. Ja miałem 2 tygodnie, bo akurat nie mieli części do takiej turbiny. Ale spok, przeprosiłem się z pociągami , autobusami i tramwajami no i jakoś przeżyłem, a do pracy ma 260 km ;-D.
Alfa RWD https://www.facebook.com/AlfaRWD
Cześć,Napisał SEm
Ja robiłem 1,9 8v w oddziale Mastersa w Lublinie i koniec końców byłem zadowolony
Teraz mam auto z takim samym motorem jak ty i również rozglądam się za specem od JTD, który dorzuci trochę mocy. Koleszka Mastersa z Lublina twierdzi, że M-jet’y bardzo ładnie reagują na nawet niewielkie zmiany w programie. Myślę, że bliżej wiosny wybiorę się do Mastersa do Warszawy i coś pokombinujemy. Mam średnią ochotę do niego jechać, bo według niego TDI jest OK. a JTD to syf
A ty gdzie się wybierasz może polecimy razem będzie taniej ?
Pozdrawiam,
Rafał
Kolega mechanik dieslowiec, poradził mi żeby najpierw dokładnie przepatrzyć cały dolot, a szczególnie rurę między turbo, a IC, że jak jest pęknięta to turbina też przeładuje i może dziwnie wyć bo nie pcha do dolotu tylko w atmosfere, co sądzicie, w każdym razie na przegląd turbiny jestem umówiony na wtorek.
Kolega mechanik wypowiedział święte słowa.Napisał bosniak_sg
Kilka miesięcy temu moja bryka nie miała mocy i zbytnio dymiła. Fachowcy z serwisu z pomocą examinera stwierdzili, że padła przepływka, 600 PLN![]()
Pogrzebałem ze szwagrem i okazało się, że wystarczyło rurę odpowiednio zamontować (blacharz nie założył opaski) i fura śmiga jak złoto do tej pory. Oczywiście po tej operacji odwiedziłem ASO i przepływomierz okazał się OK![]()
siemka ja miałem właśnie to co piszesz jakiś miesiąc temu. pęknięcie rury turbina-IC powodowało wycie takie jak szumienie gotującej się wody przy każdym dodaniu gazu. koszt naprawy w aso to jakieś 300zł o ile dobrze pamiętamNapisał bosniak_sg
![]()
Dzisiaj zdjąłem rurę łączącą turbinę z IC, oleju tyle, że aż wyciekał na zewnątrz, odpaliłem furę i z turbiny zaczął walić olej, a po przygazowaniu, to aż pryskało, auto nie dymi ani na czarno ani na niebiesko po dodaniu gazu, a oleju ubywa, teraz mnie ciekawi czy to turbina puszcza na dolot czy silnik ma już dosyć, a w szczególności pierścienie.
Jam ma polecony z kilku niezależnych źródeł http://www.vtech.pl/ i pewnie do nich pojadę. Zapytałam ile kosztuje z hamownią przed i po by porównać faktyczny przyrost i parametry, czekam na odpowiedź, ale nie powinno być więcej niż 2200. Też myślę o wiośnie by coś zmienić. Lista zmian jest na: http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ing-vt5024.htmNapisał ralf1977
Gratuluję zakupu AR z tym silniczkiem, pięknie jak na Diesla brzmi, właśnie wymieniłem tłumik na przelot i jest jeszcze piękniej ;-).
Alfa RWD https://www.facebook.com/AlfaRWD