Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Amortyzatory tylne

  1. #21
    Techno
    Gość

    Domyślnie

    dzisiaj kupiłem te gumy w ASO viamot w Krakowie - od ręki bez czekania.

    Zgadnijcie, za ile ?

    60 PLN za parę :!: - chyba zaczne je wystawiac na allegro za 43 sztuka + wysyłka :mrgreen: jaki inni sprzedawcy

  2. #22
    lacky
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Techno
    dzisiaj kupiłem te gumy w ASO viamot w Krakowie - od ręki bez czekania.

    Zgadnijcie, za ile ?

    60 PLN za parę :!: - chyba zaczne je wystawiac na allegro za 43 sztuka + wysyłka :mrgreen: jaki inni sprzedawcy
    a to moze chodzi o gorne poduszki amortyzatorow tylnych? cos wlasnie mi stuka z tylu i mysle wlasnie ze to one.jakie jest wogule dojscie do tych amorkow tylnych bo z bagaznika chyba nie ? czy trzeba kanape tylna wymontowac?

  3. #23
    Techno
    Gość

    Domyślnie

    nam chodzi i o tym tu mowa o gumy stab. tylnego.
    Do wymontowania górnego mocowania amortyzatorów trzeba wyciągać kanapę ...

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Cytat Napisał DANIEL166
    witam panów , żeby wymienić gumy stabilizatora Tył, trzeba zwalic całe zawieszenie łebki śrób są u góry obejm i nie ma możliwości wykręcenia , jeżeli ktoś to zrobił inaczej proszę o podpowiedz . :mrgreen: Acha czy mam sązić że na allegro kupiłem oryginalne gumy stabilizatora tył do 166 , czy od FSO ? w tej cenie 2szt 100 zł
    Ja zrobiłem to inaczej, wystarczyło dobrze założyć nasadowy klucz, 17 (jeśli go źle założymy to rozwalimy kanty śruby i będzie trzeba albo opuszczać zawieszenie albo rozwiercać śruby) i troszkę siły, ale z tego, co zauważyłem da się to odkręcić bez opuszczania tylnej belki, potrzeba do tego dwóch albo trzech przegubów do kluczy nasadkowych i oczywiście grzechotka no i dużo cierpliwości.

  5. #25
    henekl
    Gość

    Domyślnie

    Proszę o pomoc w sprawie amortyzatorów tył .
    A mianowicie byłem wczoraj na zbieżności i okazało się że z tyłu mam sportowe a z przodu zwykłe ,chciałbym wymienić na zwykłe czy muszę wymienić całe amortyzatory czy tylko sprężyny .
    Nie mam zielonego poęcia o mechanice i nie wiem jak poznać jakie to amortyzatory proszę o radę co i jak .

  6. #26
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli chcesz zmienić na zwykłe to musisz zmienić to co masz sportowe jeżeli masz same amortyzatory to tylko amorki - jak maqsz komplet sportowy to niestety komplet - a tak z ciekawości jak ktoś sprawdził ze są sportowe ??

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Jak masz sportowe sprężyny to amorki też i musisz wymienić cały komplet bo inaczej bedzie kicha...

  8. #28
    henekl
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bedboys
    Jeżeli chcesz zmienić na zwykłe to musisz zmienić to co masz sportowe jeżeli masz same amortyzatory to tylko amorki - jak maqsz komplet sportowy to niestety komplet - a tak z ciekawości jak ktoś sprawdził ze są sportowe ??
    Jak pisałem byłem na zbieżności i mechanik powiedział że są sportowe , po za tym tył samochodu jest niższy i twardszy dowiedziałem się że można kupić same sprężyny i założyć na zwykłe amortyzatory ale niewiem czy to prawda .
    na mechanice się nie znam tylko na elektryce samochodowej i nie chciałbym darmo kupować kompletu .

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Zależy jakiej firmy amortyzator, najlepiej wymienić zawsze sprężynę i amortyzator...przynajmniej moi znajomi tak zawsze robili nie słyszałem żeby ktoś wymieniał samą sprężynę beż amortyzatora...można spróbować,ale kto wie co tam naprawdę jest założone...
    Swoją drogą jak się znasz na elektryce samochodowej to powiedz mi czy da sie zrobic taki zabieg w AR 147 jak mam włączone auto całe podświetlenie jest intensywne i wszystko widzę,ale jak włączam światła to jasnośc jest jakby o połowę mniejsza... w 166 też tak mam. Czy dałoby się zrobić tak że jak włączę światła to podswietlenie nie traci swej intensywności?? Poprostu jak jadę w dzień to czesto musze kombinowac zeby tam cos zobaczyc...a to moze sie skonczyc zle podczas jazdy.

  10. #30
    Traianus
    Gość

    Domyślnie jak zdjąć amortyzator

    Pozwolę sobie podczepić sie pod temat. Mam problem ze zdjęciem amortyzatora, mianowicie nie mogę go zdjąć z dolnej tulejki, jest tam za mało miejsca, czy tą tulejkę też się odkręca ?? w elernie jest to bardzo enigmatycznie opisane ;/

Podobne wątki

  1. Tylne amortyzatory CROSSWAGON
    Utworzone przez Wojak w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 03-02-2017, 17:58
  2. Amortyzatory tylne SW - jakie???
    Utworzone przez 156X w dziale 156
    Odpowiedzi: 117
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 21:51
  3. Amortyzatory tylne alfa 147
    Utworzone przez yoop85 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 20:23
  4. Wymieniam tylne amortyzatory w 166
    Utworzone przez skarabeusz w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-07-2010, 23:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory