Strona 29 z 44 PierwszyPierwszy ... 192021222324252627282930313233343536373839 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #281
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    u mnie sprzęgło jest nowe (seryjne). Do jakich granic Nm może przenieść to sprzęgło i na jak długo wystarczy? Czym się różni silnik marei od alfy? Mam na myśli fakt że po modzie z marei wyciąga się 165 km a z alfy 180 km. I jeszcze małe pytanko do osób z silnikami 2,4: Czy słychać u Was napęd wałka wyrównoważającego? A jak się wymieni pompę z tym łańcuchem to na jak długo wystarczy?

  2. #282
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Ad sprzęgła - kto to wie takich marysiek jest bardzo mało, mysle ze ok 400 będzie granicą.
    130jtd cf2 marea vs 136ps 156 cf2 rózni sie turbosprężarką; alfa ma zmienna geometrię, dodatkowo turbo ma większy kompresor i wydech.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #283
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    1.6 Multijet 105ps bez VNT:
    http://cinsoft.pl/admin/foto/101_108.jpg

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #284
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    czyli jest nadzieja że jak założę turbo od alfy to pójdzie mniej więcej jak alfa (osiągi). Ale obecnie jest pocieszające to że (bez urazy) z niskich obrotów zbiera się lepiej niż alfa 136ps. Jak piszą forumowicze alfa z silnikiem 2,4 136ps ma ciąg od 2000rpm w górę. Moja maryśka ma ciąg od 1600rpm. Tak w zasadze już od 1400rpm się coś dzieje, ale od 1600 jest naprawde fajnie... Z tego co wiem to właśnie przy zmiennej geometrii sprężarki się tak dzieje. A tu proszę... Aż mam ochotę schamować ten mój samochodzik

  5. #285
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Wszystko zalezy jak wóz jest wystrojony ten jedzie od 1,5-1,6krpm http://cinsoft.pl/admin/foto/12_79.jpg

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  6. #286
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo MiTo 1.4 78KM Progression
    Postów
    91

    Domyślnie

    Pisałem do Ciebie PW, jednak bez odpowiedzi, więc piszę tutaj:
    Czy była by możliwość odblokowania MiTo 78KM, na coś więcej? (np. 95KM na oryginalnym sofcie, lub więcej na modyfikowanym?)
    Jakie byłyby ceny takiego przedsięwzięcia?
    [PROSIŁBYM O PW]

  7. #287
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał blower Zobacz post
    Pisałem do Ciebie PW, jednak bez odpowiedzi, więc piszę tutaj:
    Czy była by możliwość odblokowania MiTo 78KM, na coś więcej? (np. 95KM na oryginalnym sofcie, lub więcej na modyfikowanym?)
    Jakie byłyby ceny takiego przedsięwzięcia?
    [PROSIŁBYM O PW]
    Najlepiej zadzwoń, telefon masz na stronie : www.cinsoft.pl

  8. #288
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski
    Auto
    Alfa Romeo MiTo 1.4 78KM Progression
    Postów
    91

    Domyślnie

    Już skontaktowałem się via email ;]

  9. #289
    Użytkownik Świeżak Avatar ryloon
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    AR 156SW'03 2.4 20V / GTV'97 3.0 V6 220KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Hej. Małe info o spalaniu po modzie u Marcina (egr off i mod; http://cinsoft.pl/galeria/inne_wykre..._175/FINAL.jpg ). Spalanie za ost. dwa baki to 7,0-7,1L/100 przy jeździe mieszanej ze sporą dawką radości (czyt. gazu. Delikatny "problem" to widoczne dymienie na wyżych obrotach więc zapewne dobrze będzie odwiedzić Gliwice pod kątem przeglądu.
    Pozdrowienia dla Cinka

  10. #290
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    ja po 4 tys km od modów u Marcina mogę powiedzieć, że spalanie nie wzrosło jeśli chodzi o normalną jazdę. Utrzymuje się na średnim pociomie ok 5.9l/100km
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory