Jak w temcie problemik tyczy się regulacji wysokości świateł... a mianowicie... nie mogę nimi regulować poza tym lewy silniczek lampy cały czas pracuje mimo tego że na wyświetlaczu mam pozycje 0 i jej nie zmieniam
Jak w temcie problemik tyczy się regulacji wysokości świateł... a mianowicie... nie mogę nimi regulować poza tym lewy silniczek lampy cały czas pracuje mimo tego że na wyświetlaczu mam pozycje 0 i jej nie zmieniam
1. Sprawdź połączenia elektryczne
2. Sprawdź połączenia odbłyśników z serwem silniczków- tj ramiona zakończone "kulką"
3. Silniczek pracuje w momencie gdy nie może ustalić swojego położenia - u mnie działo się tak kiedyś przy nadłamanym sporniku reflektora w którym osadzony jest silniczek.(zobacz, czy Twój nie jest zbyt luźno zamontowany a co za tym idzie czy nie ma luzu serwa wzgl. odbłyśnika)
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
a jak wyciągnąć lampę ? będzie lepsze dojście...
Normalną sprawą jest że silniczek znajduje się w wilgoci, pokrywa się śniedzią i utleniają się ścieżki, moje już kilka razy wymienione... Kup sobie przegub na klucz/śrubokręt i odkręć sam silniczek (opanowałem sztukę po 10x odkręcaniu zderzaka i reflektora).
Ostatnio obeszło się bez wymiany (objawy jak Twoje cały czas chodził),
Kupiłem spray do styków "Kontakt U" firmy "AG Termopasty"
Wyciągnąłem silniczek (uwaga na jego wysięgnik).
Rozebrałem go i dokładnie spryskałem sprayem, i wyczyściłem szczoteczką do rąk.
Złożyłem i cieszyłem się działającym sprzętem![]()
Mi też jeden silniczek chodził cały czas. Okazał się po wyciągnięciu, że spadł zaczem z potencjometru suwakowego.
Drugi nie działał wcale, bo okazało się, że uszkodzony był właśnie ten potencjometr, ale naprawiłem go lekko przeginając metalowe szczotki suwaka.
Życzę miłej zabawy, bo problem szybko wraca![]()
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Niestety mam podobny problem z silniczkiem, w rezultacie światło świeci do góry zamiast na drogę. W jaki sposób można je trochę opuścić bez udziału silniczka? Jakaś śrubka regulacyjna czy coś w tym stylu?
Można podciągnąć śrubką nie dużo, ale rozregulujesz odbłyśnik, mi światło opadło pod zderzak, nic nie kręciłem, tylko wyjąłem silniczek i lampa świeci jak przed uszkodzeniem
A ja polecam zainwestować poprostu w nowe silniczki skoro aktualne są uszkodzone, podpowiem że na allegro sa nowe oryginały z AL za 25zł u pewnego allegrowicza, sam takie nabylem i pracuja idealnie do dnia dzisiejszego.
Kupiłem pewnie u tego samego, ale nie znasz dnia ani godziny jak padną. Fakt są nowe, ale nawet najmniejszy defekt reflektora, czy nieszczelna uszczelka pokrywki, i wilgoć robi swoje.