Strona 7 z 18 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 176

Temat: ktorędy orurowanie do centralnego IC??

  1. #61
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Dla mnie to ma najmniejsze znaczenie czy rura jest wypolerowana czy matowa, to ma się sprawdzać. Pływak ja mam własny projekt orurowania z mojego samochodu pod wielkość IC 550x140x65 i 550x180x65.

  2. #62
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Właśnie zastanawiam się nad tymi dwoma wymiarami. ten 180mm wysoki wchodzi pod seryjny zderzak? Sam wykonywałeś czy ktoś inny robił Ci na podstawie twojego projektu? Musiał bym na jakimś spocie dokładnie obczaić jak to u Ciebie wygląda

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Pływak jest możliwość zmieszczenia wszystkiego pod seryjny zderzak trzeba tylko troszkę inaczej pospawać rury na wejściu i wyjściu. Wtedy wejdzie Ci 550/180/65.

    Co do kitu Kolina raczej nie stosowałbym gotowca plug & play niestety zderzak to niejedyny problem.
    Ostatnio edytowane przez omen ; 01-06-2011 o 11:09

  4. #64
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Najlepiej to przespawać IC żeby było wejście/wyjśćie z jednej strony. Montaż wtedy bajecznie prosty. Do montażu 180 można podejść w sposób: podciąć, zderzak, zrobić to na sylikonach, inaczej poprowadzić orurowanie.

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Sam wykonywałeś czy ktoś inny robił Ci na podstawie twojego projektu? Musiał bym na jakimś spocie dokładnie obczaić jak to u Ciebie wygląda
    Pierwszy raz robiła mi to Firma EL-TEC której nie polecam, bo się nie znają. Te obecne są kopią ich autorstwa, tyle że poprawione.

  5. #65
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    przy wejściu i wyjściu z 1 strony też będzie problem z zderzakiem.

  6. #66
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    No właśnie dlatego przydał by mi się schemat bo znalazłem firmę która robi orurowania do aut terenowych i na podstawie schematu mogli by mi to podoginać i pospawać, a ja bym sobie to wszystko na spokojnie zamontował u siebie w garażu. Dla mnie również nie musi być wszystko w jednym kawału i nie będzie problemu jeśli będzie łączone chodzi bardziej o łatwość montażu i o spełnianie swojej funkcji

  7. #67
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pływak -być może będzie ci to pomocne:



    Zdjęcię dolotu ic-kolektor ssący ale z modelu 156

    Tu zaś masz projekt dolotu ic-kolektor z modelu 147:




    Z tym ,że tak jak piszą poprzednicy;wszystko zależy od wyjścia intercoolera i samej jego wielkości,więc ciężko będzie dać gotowy przepis.

  8. #68
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Co do kitu Kolina raczej nie stosowałbym gotowca plug & play niestety zderzak to niejedyny problem.
    To jaki ty miałeś jeszcze problem ?

    Pływak masz ochotę masz do mnie 30 km wstawiam twoje auto na kanał, zwalam zderzak, montujemy IC robimy orurowanie zakładamy i gitara. Czas wykonania 1-3 dni ze względu na to że robię to dodatkowo po pracy. Co do ceny mogę ci zrobić wycenę na PW ze wszystkim złączki, IC, orurowanie.

    Fotka mojego orurowania dziś robionego

    Rura kolektor - IC średnica 53mm wewnątrz.


    Rury turbo IC nie zrobiłem bo już siedziała na aucie.
    Ostatnio edytowane przez Kolin ; 01-06-2011 o 14:52

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    u mnie tylna obudowa kierunkowskazu opiera się na rurze, co spowodowało że od drgań coś się rozszczelniło i mam wodę w kierunku od strony kierowcy. Usterka do usunięcia jak samochód będziemy znów coś robić.

  10. #70
    Użytkownik Ogier Avatar stembalski17
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    K-Z
    Auto
    AR 156 1.9JTD 105 KM
    Postów
    170

    Domyślnie

    Panowie wyczytalem rowniez ze do modelu 156 podejdzie IC od saaba 9-5 jak to sie ma w praktyce? z ktorego roku saab musi byc zeby pasowalo i czy spelni role centralnego coolera ? i czy duzo roboty przy tym jest

Podobne wątki

  1. Otwieranie centralnego z pilota
    Utworzone przez Zorro8004 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 21:35
  2. Pilot do centralnego zamka.
    Utworzone przez adibe w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-02-2011, 20:46
  3. [164] jak podłączyć się do centralnego
    Utworzone przez jaco100 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 19:36
  4. jak podłączyć się do centralnego
    Utworzone przez jaco100 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 17:31
  5. Pilot centralnego
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-09-2010, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory