Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: [156] Demontaż tub licznikow i kratek nawiewów

  1. #11
    ViP Świeżak Avatar akuki
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Orzesze SMI
    Auto
    AR 159 TI JTDM
    Postów
    80

    Domyślnie

    Popracuje nad tym w jakich pieniądzach można wyciągnąć te ramki i wloty - ale to w przyszłym tygodniu, może zamówię większą ilość i zobaczymy co da sie zrobić z ceną

  2. #12
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie ja, ale co tam, największe podziękowanie należy się piotr_alex bo to właśnie on je spawdził i odebrał a sam nie był zainsteresowany.

    Serdecznie i oficialnie koledze dziękuję i jestem bardzo szczęśliwy że tacy pomocni ludzie są wśród nas.

    Niestety wielu z was pytało ale więcej poprostu nie było. Udało mi się namierzyć tyle, zadzwoniłem do gościa i wzieliśmy wszystko co było. A w ogóle wyszło wszystko z innego forum.

    @Szef nie podałem ci namiaru na piotr_alex bo nie chciałem żeby mu zawracali wszyscy głowę.

    Od siebie dodam, że w planie mam malowanie konsoli oraz kierownicę z wersji TI po FL, coś w tym stylu:
    http://i25.photobucket.com/albums/c9...5/ALFA031A.jpg

  3. #13
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał robak#21
    A ja przyspałem i Cysio mi odpisał ze juz sa zamowione i juz nie ma <płacze>
    A nie chcesz całych srebrnych? Będę je malował wkrótce razem z konsolą. A wygląda to mniej więcej tak:
    http://i5.photobucket.com/albums/y17...156%20V6/2.jpg

  4. #14
    dddarekj
    Gość

    Domyślnie

    A idzie podłaczyc kierownice multimedialna w miejsce zwykłej? Duzy jest problem z tasmami sterujacymi? Działa to?
    pozdro!

  5. #15
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dddarekj
    A idzie podłaczyc kierownice multimedialna w miejsce zwykłej? Duzy jest problem z tasmami sterujacymi? Działa to?
    pozdro!
    Można zmienić kierownicę na tą z przyciskami, oczywiście. Kierownica nie jest taka sama w związku z tym trzeba wymienić również poduszkę, taśmę pod kierownicę oraz przełącznik lub nawet 2 przełączniki świateł i kierunkowskazów.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    cysio,
    Tak na marginesie to ile wyniesie cie malowanie tego panelu centralnego ??
    Jak to bedziesz robil ?? w lakierni czy samemu ??
    Do plastiku to chyba specjalne farby musza byc zeby nie odpadaly no i musi to byc odporne na zarysowania
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    Cytat Napisał dddarekj
    A idzie podłaczyc kierownice multimedialna w miejsce zwykłej? Duzy jest problem z tasmami sterujacymi? Działa to?
    pozdro!
    A idzie ja sobie tak zrobilem
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  8. #18
    csscss
    Gość

    Domyślnie

    Obawiam się że polakierowana konsola nie będzie odporna w takim samym stopniu na zadrapania jak orginał.
    A ja z kolei zakładam, konsole- carbon look Białe zegary z panelem carbon look wyglądają całkiem nieżle. ( selespeedy tak miały )

  9. #19
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    cysio,
    Tak na marginesie to ile wyniesie cie malowanie tego panelu centralnego ??
    Jak to bedziesz robil ?? w lakierni czy samemu ??
    Do plastiku to chyba specjalne farby musza byc zeby nie odpadaly no i musi to byc odporne na zarysowania
    Samemu. Generalnie papier ścierny, podkład i malowanie bardzo cienkiej warstwy. Dam znać jak wyjdzie. Dodam tylko, że w drugim samochodzie mam też malowaną konsolę, jeżdżę nim już ponad 3 lata i śladu odprysków czy zarysowań nie ma.
    http://forum.alfa156.net/forum/forum...654&KW=console

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    No ja juz swoje chromy pozakladalem

    Ramki zegarow poszly elegancko ale te nawiewy to masakra Strasznie sie z nimi nameczylem Najpierw wyrwala sie ta sama obrotowa kratka a reszta zostala w srodku ale tez jakos to przezwyciezylem

    Zadanie mozna uznac za zakonczone

    Nowe weszly idealnie stare wyszly bez strat w materiale
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

Podobne wątki

  1. [159] Demontaż kratek nawiewu
    Utworzone przez spdr w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-01-2018, 21:47
  2. Demontaż górnej centralnej obudowy nawiewów
    Utworzone przez Lenix w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 07:57
  3. Nowe podswietlenie licznikow w 145
    Utworzone przez MotiR w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 15:15
  4. [159] odgłos z kratek nawiewu
    Utworzone przez mały29 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 21:08
  5. [156] Wymiana kratek (dysz?) nawiewów
    Utworzone przez gardlo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-10-2008, 11:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory