Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Czy można wymienić wariator...

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Ale czy przypadkiem na pasku nie ma strzałek oznaczających kierunek obrotu? Jeśli nie ma, to można sobie zaznaczyć by założyć go w ten sam sposób.
    W sumie to i tak nie ma znaczenia, bo dla pewności i tak założyłbym nowy, żeby spać spokojnie.
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Mi to już kiedyś gdy byłem w Wendzie a później w Morskiej to powtarzali, pasków zębatych 2 raz się nie zakłada, z mojego doświadczenia pasek zębaty ponownie założony padł tydzień po remoncie maszyny CNC, muszę wspomnieć o tym że oś C mało kiedy w tej maszynie była wykorzystywana (a padł natychmiast przy jej użyciu, poprawność montażu potwierdzona), także coś w tym jest, zresztą to już nie 1 przypadek..
    czemu w motoryzacji łańcuchy wracają???

  2. #22
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar alfastar
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Radom/Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6 TwinSpark
    Postów
    148

    Cool

    Witam!
    Chciałbym wtrącić moje 5 gr otóż wszyscy piszą o wymianie wariatora, lub 'potraktowanie go' zestawem naprawczym. A ja słyszałem, że można go zaspawać? Czy ktoś słyszał o takiej opcji? Osoba z która rozmawiałem na ten temat, mówiła że przekręca się go o 5 stopni na wałku ssącym i nie odczówa się braku mocy i już na zawsze jest spokój z wariatorem jest to najtańsza opcja jeśli chodzi o wariata co Wy o tym myslicie?

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    także słyszałem i także o spawaniu części zawieszenia??? może jednak czas na poldkki i 126 się przesiąść, następna część powrotu do przeszłości....
    poczytać wystarczy i dobrze przemyśleć po co ten wariat, żeby takich propozycji nie wysuwać...

  4. #24
    Falkon88
    Gość

    Domyślnie

    No to teraz wystarczy tylko poczekac na post od kogos kto wykonal takowy zabieg i czy faktycznie pomoglo...choc w sumie po cos ten wariat tam jest..a i prosilbym o odpowiedz na moje wczesniejsze pytania Pozdrawiam

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Fiat Tipo 2020 bianca
    Postów
    1,726

    Domyślnie

    Falkon ja też nie miałem zmienionego wariatora bo mechanik mi wmówił że go nie ma. Ale nic wymienie jak będzie sie odzywał. Na razie słyszę go przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu póxniej cichutko. Mam ten sam silnik cisnąłem na LPG 180km/h i jeszcze było miejsce miedzy gazem a podłoga (pewnie 200 by poszedł), więc nie wiem czemu ty ledwo 160 jedziesz;/

  6. #26
    Falkon88
    Gość

    Domyślnie

    no ja tyle tylko cisne bo najpewniej mam spieprzony silnik tj bierze mi olej lewa swieca byla zalana wiec chyba nie pracuje na wszystkie tloki albo jakas uszczelka albo pierscienie nie wiem moze walnieta glowica nie wiem gdzie sie udac zeby sprawdzili mi kompresje no i muli do 2 ttys obrotow wrecz czasami nie reaguje na pedal gazu i meczy sie. Pisalem w innym temacie co to moze potencjalnie byc i koszta naprawy ale nie otrzymalem odp on na benzynie vmax ma 198 podobno ja mam gaz holenderski z bezp wtryskiem w postaci cieklej wiec roznicy byc nie powinno ale mam duze spalanie ok 12.7l/100 a mocy brak

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Napisz coś więcej o tej lewej świecy - czym była zalana olejem, czy wodą?
    Czy wykręcałeś tę świecę - jak ona wyglądała?

  8. #28
    Falkon88
    Gość

    Domyślnie

    tak byla zalana olejem od gory ale i od dolu nie byla sucha i tak zasyfiala ze najpewniej nie dawala iskry albo slabo. wykluczam uszczelke pod glowica bo podobno wtedy olej wraca z plynem chlodzacym i robi sie maslo tak samo na wlewie oleju a u umnie to gdzies ucieka olej pewnie z wydechem sie pali ciut wypoci a reszta cholera wie ale na pewno mam zla kompresje to sie czuje bo w koncu vmax 160km/h i to potrzeba pasa startowego zeby taka predkosc wycisnac. dzis sprawdzalem przeplywke tak profilaktycznie czysciutka jak łza

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Na początek trzeba sprawdzić, czy olej w gnieździe świecy pojawił się poownie i jak wygląda nowa świeca.
    Jeśli jest olej to pewnie masz do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów.
    Jeśli oleju nie ma, a świeca jest brudna i czarna to znaczy, że źle pali - wtedy w pierwszej kolejności należy sprawdzić gniazdo świecy w głowicy wraz z gwintem - może właśnie tam "ucieka" kompresja i stąd te kłopoty.

  10. #30
    Falkon88
    Gość

    Domyślnie

    Narazie jeszcze troche pojezdze i sprawdze jak bedzie wygladal ubytek oleju i od razu rzuce okiem na te swiece a powiedz mi jesli to to o czym piszesz jaki bedzie koszt naprawy....moze w takim razie masz jakis pomysl na mulenie do 2 tys obrotow ?

Podobne wątki

  1. [159] Łącznik stabilizatora - na podnośniku można wymienić?
    Utworzone przez murgal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 09:07
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 20:46
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 08:40
  4. Czy można wymienić tylko 1 oponę na osi??
    Utworzone przez mrt57 w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 11:08
  5. [145] Przekręcona panewka 1.6 box Czy można wymienić na 1.7
    Utworzone przez shemek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-07-2008, 15:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory