Witam, troche sie oczytałem o wymianach paska rozrzadu i wyczytalem ze niektore alfy tzn. z silnikiem 1.9 jtd-m 16v maja bezkolizyjny rozrzad a te z 8v maja kolizyjny.
Czy ktos moze udzielic rzetelnych (sprawdzonej przez siebie lub fachowca) informacji na temat tej informacji.
Wiele tematów powiela sie kiedy wymienic pasek, kiedy napinacze, przy jakim stanie licznika.
Wieksza czesc takze twierdzi ze multijet jest bardziej wytrzymaly i mozna nim zrobic wiecej kilometrów niz TS-ami na jednym pasku bez wymiany.
Proponuje zawrzec tu wszystkie najistotniejsze informacje na ten temat aby bylo tu dokladnie opisane co i jak zwiazane z rozrzadem.
Proponuje w postach ponizej napisac model jaki silnik i wymiany rozrzadu jak jak ponizej.
Wszystkie interesujace posty bede wpisywal do głównego postu aby był porządek i kazdy kto chce wiedziec na temat rozrzadu wie co i jak i dalczego!
Prosze nie pisac tu "jaki rozrzad wybrac" itp
Wymiana paska w
- multijet 1.9 jtd-m 16v >>> 120 000km lub co 5 lat, pózniej co 60 000 (slyszalem także że 90 000 km)