Strona 8 z 18 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 176

Temat: ktorędy orurowanie do centralnego IC??

  1. #71
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał stembalski17 Zobacz post
    Panowie wyczytalem rowniez ze do modelu 156 podejdzie IC od saaba 9-5 jak to sie ma w praktyce? z ktorego roku saab musi byc zeby pasowalo i czy spelni role centralnego coolera ? i czy duzo roboty przy tym jest
    Żadnych sabowskich collerów.Kupuj zwyczajnego chinola i to będzie najlepsze rozwiązanie,zarówno pod względem kosztów ,jak i efektywności.

  2. #72
    Użytkownik Ogier Avatar stembalski17
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    K-Z
    Auto
    AR 156 1.9JTD 105 KM
    Postów
    170

    Domyślnie

    tak ale jak czytam ze trzeba auto rozebrac i minimum 3dni roboty i jeszcze beda problemy z montazem to az mnie trafia :/ a ponoc od saaba pasuje bez przerobek, stad moje pytanie jak sie to ma w rzeczywistosci. No ale widze ze chyba rewelki nie bedzie

  3. #73
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał stembalski17 Zobacz post
    tak ale jak czytam ze trzeba auto rozebrac i minimum 3dni roboty i jeszcze beda problemy z montazem to az mnie trafia :/ a ponoc od saaba pasuje bez przerobek, stad moje pytanie jak sie to ma w rzeczywistosci. No ale widze ze chyba rewelki nie bedzie
    Jasne, że najlepiej by było gdyby wszystko działo się za pstryknięciem palca. Tak się nie da. Trzeba dopasować, przymierzyć, pociąć, pospawać, znowu przymierzyć, wprowadzić poprawki... Co do samego kształtu - najlepiej jak najmniej kolanek, załamań, kątów prostych. Dostępną przestrzeń należy wykorzystać jak najlepiej. U mnie jest to zrobione trochę byle jak, gdybym miał możliwość zrobienia tego po swojemu, ogarnąłbym to troszkę inaczej, ale z braku czasu zostanie tak jak jest teraz.
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  4. #74
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał stembalski17 Zobacz post
    tak ale jak czytam ze trzeba auto rozebrac i minimum 3dni roboty i jeszcze beda problemy z montazem to az mnie trafia :/ a ponoc od saaba pasuje bez przerobek, stad moje pytanie jak sie to ma w rzeczywistosci. No ale widze ze chyba rewelki nie bedzie
    Tak serio roboty to jest na 1 dzień albo od rana do późnego wieczora. Jedyny warunek to taki, że masz lub jesteś spawaczem z spawarką TIG i masz trochę pojęcia o tym co chcesz zrobić i jak to ma wyglądać.
    Nic nie pasuje plug&play po za stockowym IC.
    Pozdrawiam

  5. #75
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał stembalski17 Zobacz post
    ponoc od saaba pasuje bez przerobek
    Gdyby tak było, to co trzeci z nas miałby taki patent u siebie .Jak przedmówcy pszą; trzeba to rozplanować,ale potem i tak w trakcie wyjdą nie przewidziane problemy.Zasada najprostsza: jak najkrótsza droga między turbo ,a kolektorem ssącym,możliwie bez różnego rodzaju " oesów".

  6. #76
    Użytkownik Ogier Avatar stembalski17
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    K-Z
    Auto
    AR 156 1.9JTD 105 KM
    Postów
    170

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedz, w taki razie u mnie FMIC nie bedzie :/ a szkoda

    A jeszcze mam jedno pytanie, nie urzywacie elastycznych lacznikow ? skoro mowa o spawaniu ?!
    Ostatnio edytowane przez stembalski17 ; 07-06-2011 o 06:45

  7. #77
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Używamy, przecież to pracuję jak idzie ciśnienie. Przeważnie masz łącznik Turbo- rura, IC- rury po obu stronach no i na wejściu do kolektora.

  8. #78
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    jest kilka różnych szkół jeśli chodzi o orurowanie..
    jedni wolą zrobić z aluminowych rurek i zastosować wiele kolanek.. inni spawają nierdzewkę a Ci 3 gną nierdzewkę..
    ja byłem w grupie 2, bo nie mieliśmy dostępu do giętarki.. 2 i 3 opcja jest myślę lepsza i ładniejsza..
    jak rura będzie ładnie wypolerowana to będzie inaczej wyglądało, niż alu rurki połączone czerwonymi bądź niebieskimi kolankami..

  9. #79
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    w końcu założyłem swoje większe IC. dolot od turba do IC jest rurowy wyspawany zaś druga strona z IC do kolektora to lakie druciarstwo - wykorzystałem na razie elementy układu z Turbo do IC. Nie uniknąłem w ten sposób 2 załamań dość dużych. Myślałem że przez te załamania będzie tragedia. A tu miła zmiana, przed tem auto ciągało ładnie do 4 tys a teraz pomimo opóźnienia w napełnianiu dolotu auto zbiera się lepiej górą do 4,5 tys. Ciekawi mnie efekt gdy druga strona będzie złożona jak należy.

  10. #80
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Ja mam zakręt 180 stopni i żyje, grunt żeby była drożna i normalna przepustowość.

Podobne wątki

  1. Otwieranie centralnego z pilota
    Utworzone przez Zorro8004 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 21:35
  2. Pilot do centralnego zamka.
    Utworzone przez adibe w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 04-02-2011, 20:46
  3. [164] jak podłączyć się do centralnego
    Utworzone przez jaco100 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 19:36
  4. jak podłączyć się do centralnego
    Utworzone przez jaco100 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 17:31
  5. Pilot centralnego
    Utworzone przez dudzik87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 25-09-2010, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory