Witam
miałem dzisiaj problem z zapłonem,po włożeniu breloku do stacyjki zero reakcji,po ponownym wyciągnięciu i włożeniu breloka wszytko OK,czy to jakis znak konczacej sie stacyjki ,ecu,czy po prostu bella ma takie kaprysy ?
Witam
miałem dzisiaj problem z zapłonem,po włożeniu breloku do stacyjki zero reakcji,po ponownym wyciągnięciu i włożeniu breloka wszytko OK,czy to jakis znak konczacej sie stacyjki ,ecu,czy po prostu bella ma takie kaprysy ?
156 2.4 175 HP byla,159 Jtdm byla, 159 Tbi ,GT QV 170 HP Blackline ,Gulia Veloce 2.2 Q4
Może poprostu nie docisnąłeś klucza do końca. Czasami się mi tak zdarzało, wystarczyło mocniej pchnąć, chyba ze dwa milimetry.
Jak to jednostkowy przypadek to bym się nie martwił.
Ok,już mnie trochę uspokoiłeś.![]()
156 2.4 175 HP byla,159 Jtdm byla, 159 Tbi ,GT QV 170 HP Blackline ,Gulia Veloce 2.2 Q4
ja mam tak czasami...czasami pojawia się komunikat z błędem blokady kierownicy..czasem tylko piknięcie i zero reakcji a czasem wszystko ok. Zauważyłem, że częściej dzieje się jak auto stoi długo na słońcu i się nagrzeje.
to chyba będzie to,bo ja nie mam garażu i moja stała dwa dni w upale bez odpalania.![]()
156 2.4 175 HP byla,159 Jtdm byla, 159 Tbi ,GT QV 170 HP Blackline ,Gulia Veloce 2.2 Q4
Witam
i ja też czasami mam to samo. Też raczej dzieje się to po dłuższym postoju. Czasem po naciśnięciu przycisku tylko pyknie i nic się nie dzieje. Wtedy naciskam poraz drugi i znów zapłon się włącza i te całe podgrzewanie świec i kontrola oleju itp. Naciskam ponownie i autko odpala....
Może nasze belle tak mają albo faktycznie trzeba mocniej dociskać kluczyk
pozdrawiam
podejrzewam, że może być coś na stykach...a jak jest ciepło i wnętrze się nagrzeje to pogarsza się przewodzenie? Zasyfione kostki? Tylko nie wiem jak się dostać do tego ze środka.
Chciałbym odświeżyć temat jeśli można.
Przez jakiś czas nie martwiłem się owym problemem, ale od jakiś 2 miesięcy tak często się sytuacja powtarza, że niekiedy wciskając klucz, klikając "start, stop" muszę czekać nawet 10 min aż wreszcie włożę i zaskoczy...
martwi mnie to bardzo, że kiedyś nie odczyta klucza wcale... coś radzicie?
Z mojego doswiadczenia jest to brak styku jednego z kabelkow w pudelku z kostkami przy akumulatorze. Rozwiazanie to albo wymiana tego kabla, ktory idzie do stacyjki bo jest za cienki i z czasem zaczynaja sie takie cuda ale czesto wystarczy poruszanie kabelkami idacymi do danej kostki i jak reka odjal.
Druga przyczyna moze byc ukruszajacy sie kabel masowy idacy aku. Dobrze jest zrobic sobie podwojna mase.
też to miałem. Pytałem się w ASO o to ale to podobno jest "fabric feler" i związane jest z elek.blokadą kierownicy. Ale po upałach się to uspokoiło i już działa bez zarzutów.