- w podpisie autor tematu ma " 120CV", więc chyba ma wariator.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Więc jakiego mechanika wybrac w okolicach Katowic ? możecie coś polecić ? Myślałem że Norauto to dobry serwis.
No i co wymienic wkonuc ?
Ostatnio edytowane przez Duudi ; 08-06-2011 o 09:38
Powiem Ci, że ja miałem, a właściwie nadal mam to samoI u mnie był błąd "za wysoki sygnał katalizatora", lub coś w ten deseń ;] Ja z tym na razie nic nie robię, bo mi nawet nie przeszkadza. A co do pracy silnika, to niestety ale TwinSparki tak mają i nie pracują tak cicho, jak benzyniaki np Opla ;]
No to wiem ze cicho nie chodzaale ten błąd mnie denerwuje ciągle się świeci nie wiem co jeszcze wymienić żeby pozbyć się tego problemu.
No to najwyżej wymienie ten czujnik położenia wału. A jeszcze jedno pytanie czy jeśli nie wymienili mi wariatora przy rozrządzie to można go teraz osobno wymienić ? Nie bedzie to problem ?
A co jak nie wymienie tego wariatora ? i bede dalej na nim jezdzic ?
To będzie głośno, coraz głośniej aż będzie Tobie wstyd jeździć. Wariator przestanie spełniać swoja funkcje, przestanie przestawiać fazy wałka ssącego, co może objawić się w większym spalaniu w gorszych osiągach. Choć niektórzy twierdzą że wariator nie ma wpływu na moc. Wtedy ja pytam dlaczego silnik 1.6 bez wariata ma 105KM a z wariatorem 120KM i dlaczego silnik z Fiata Bravo 1.8 bez wariata ma 113KM a z Fiata Punto/Lanci Lybry 1.8 z wariatorem ma 130(chyba!)...