Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: wnętrze gta do zwykłej 156 przed liftingiem

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Musiałbyś szukać pod wykładziną podłogi...
    W poliftach mogłaby się trafić,
    Za to w przedliftowych elektryki oparcia nie było nawet w opcji...

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _Mumin_
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    W-W
    Auto
    156 1.9 JTD 105KM
    Postów
    437

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    że co ?
    Chodzi o to, ze anglicy jeżdżą po drugiej stronie, w związku z czym w lusterko wsteczne patrza tez niejako w odwrotnym kierunku niz na kontynencie. Zatem wszystko widzą w pewnym sensie w odbiciu lustrzanym w porównaniu z patrzeniem lusterko w pozostałych krajach Europy. A więc spoglądając w lusterko w wersji europejskiej na kanapę z Wysp masz wrazenie ze nie patrzysz na nia w lusterku tylko bezposrednio... tak mi się przynajmniej wydaje... może montaz lusterka z Anglika cos by pomógł
    Bunga, bunga per tutti!

  3. #13
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    ło ludzie


    przeca kanapa jest chyba taka sama w GB i PL
    tam już nie ma podziału na "lewy pasażer" "prawy pasażer" itp
    jest kanapa i tyle


    co tu niby się zmieni w GB ?


    Ostatnio edytowane przez bocian ; 24-06-2011 o 22:03








  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,411

    Domyślnie

    Nie znasz się.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #15
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    to wytłumaczcie mi różnice w kanapie GB i PL

    ale fakt - nie znam się :-)








  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    wlkp
    Auto
    156 2.0 ts
    Postów
    169

    Domyślnie

    kontynuując temat bez zgłębiania czym rożni sie kanapa możecie napisać jak wyciągnąc 12volt pod fotel? w GTA są elektryczne oparcia i w wersji przed liftem jak już ktoś wyżej wspomniał nie ma szans na wiązke do której mógłbym taki fotel podłączyć. Da sie wyprowadzić prąd np od regulacji lusterek i czy to będzie działac?

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,411

    Domyślnie

    Proponował bym od jakiegoś "mocniejszego" zasilania.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Musiałbyś szukać pod wykładziną podłogi...
    W poliftach mogłaby się trafić,
    Za to w przedliftowych elektryki oparcia nie było nawet w opcji...
    Jak to nie bylo jak moja ma(2000r.) no chyba ze wersja z silnikiem 2.5V6 miala inne konfiguracje niz TS

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lexus
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
    Postów
    83

    Domyślnie

    Odkopię trochę bo szukam szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mianowicie zamontowałem do mojej 156 kubełkowe fotele (oryginalne TI) i one mają elektrycznie regulowane oparcia, które chciałbym podłączyć. Czy ktoś potrafi powiedzieć jak one są fabrycznie podłączone? Tzn. gdzie są od tego bezpieczniki i (prawdopodobnie) przekaźnik? Mógłbym po prostu pociągnąć kable ale chciałbym to zrobić w miarę możliwości "ze sztuką"
    Pozdro!

    - - - Updated - - -

    Nikt nie odpowiedział, więc sam wziąłem się za robotę. Niestety nie do końca zgodnie ze sztuką. Ale opiszę
    Po pierwsze po wykręceniu starych foteli przeciągnąłem pod wykładziną kable z każdej ze stron w okolice pułeczki pod popielniczką w tunelu środkowym.
    Następnie kable podłączyłem pod zasilanie zapalniczki (chodziło o to aby fotele były na bezpieczniku oraz aby działały dopiero po przekręceniu kluczyka).
    Aby uniknąć cięcia oryginalnych kostek od foteli można użyć kostkę "męską" od podświetlenia popielniczki (jest identyczna jak od elektrycznych oparć), Ja miałem dwie popielniczki dlatego były dwa dodatkowe wtyki, które podłączyłem do przeciągniętych wcześniej kabli pod fotelami. Teraz wystarczyło dobrze połączyć wszystkie kable oraz zaizolować i całość skręcić.
    Fotele chodzą idealnie, także sądzę, że warto pobawić się te pół godzinki aby mieć elektryczną regulację
    Pozdrawiam!

Podobne wątki

  1. Czarne lampy do 156 przed liftingiem
    Utworzone przez lulaz w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-08-2013, 20:24
  2. zderzaki od 156gta do zwykłej 156 przed FL czy podejdą?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 10:53
  3. wnętrze przed FL
    Utworzone przez lukash w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 13-10-2010, 22:10
  4. Przedni zderzak Cadamuro do modelu przed liftingiem
    Utworzone przez ExO w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 11:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory