Nie no narazie wtryski zostaw. Sprawdź kable i cewki jak radzi kolega amigas.
Nie no narazie wtryski zostaw. Sprawdź kable i cewki jak radzi kolega amigas.
Świece , kable, sonda sprawdzone, zero błędów, dolot szczelny. Wszystko jak najbardziej ok Zauważyłem, że jak się rozgrzeje do 90 stopni wszystko jak ręką odjął. Podsumowując: problem występuje tylko na nierozgrzanym silniku. Ewidentnie czuć nieprzepalone paliwo i że nie pracuje na wszystkich cylindrach, czasami nawet zgaśnie. Co to może być bo już ręce rozkładam...
Nie chciałbym chwalić dnia przed zachodem słońca, ale na chwilę obecną problemy ustąpiły. Być może to zbieg okoliczności, może czysty przypadek, jednak mam prawo przypuszczać, że jest to zasługa dodatku do paliwa STP o nazwie - Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy silników benzynowych (czarna buteleczka). Osobiście nie jestem przekonany, bo podczas jazdy z dodatkiem bywało różnie z odpalaniem natomiast po wyjeżdżeniu całego zbiornika problem pojawił się jeszcze tylko raz i zniknął. Proponuję więc zaryzykować i odżałować te 20 zł a nóż widelec
P.S. Mam nadzieję, że nie będę musiał tego odszczekać :/
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.
Udało mi się dojść co było nie tak w moim boxerze.
Okazało się że to potencjometr miał luźną wtyczkę i nie łączył.