Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Centralny zamek

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    147 1.9 JTD 115KM
    Postów
    52

    Domyślnie

    te microswitche sa jakies slabe w tych pilotach, bo u mnie tez otwiera/zamyka raz na 5 klikniec, mimo ze za kazdym razem dioda mruga...
    lepiej to sprawdz

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Ok sprawdzę ale nie wydaje mi się, bo mi działało za pierwszym kliknięciem, a teraz w ogóle nie trybi otwierania/zamykania/bagażnika - tylko miga dioda..

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar khropek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała SB....
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0JTDm 170KM 07/2009
    Postów
    327

    Domyślnie

    Skoro czytałeś wiele tematów o centralnym i bagażniku, to pewnie wiesz że pierwszą czynnością jest odłączenie aku na 10min...Body lubi się zawieszać zwłaszcza po częstych komendach w krótkim czasie "zamknij/otwórz".

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Odłączyłem dzisiaj akumulator, i dalej nic...

    baterie w pilocie wymienione, bezpieczniki sprawdzone.. Czy jest to wina padniętej centralki? Gdzie można taką nabyć ? Czy po zamontowaniu takiej trzeba programować kluczyk ? Szczerze mówiąc troszkę laikiem jestem w tym temacie..

    Dzięki za porady.

    Kamil.

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Temat będę męczył dalej, bo jak cokolwiek nie działa w mojej belli to spać nie mogę..

    Poczytałem trochę, tylko nie wiem czy u mnie jest tak samo a mianowicie: czy sterownik centralnego zamka znajduje się gdzieś pod schowkiem pasażera (czy za konsolą centralną?) i czy przy działającej klimatyzacji mogło dojść do skroplenia czynnika i przez to do jakiegoś zwarcia?

    Proszę pokierujcie mnie jak tam się dopchać ew. gdzie jeszcze szukać przyczyn awarii..

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar khropek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała SB....
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0JTDm 170KM 07/2009
    Postów
    327

    Domyślnie

    Sterownik centralnego, klapy bagaznika i temperatury oraz lusterek to są przełączniki w drzwiach kierowcy. Tam szukaj problemu.

  7. #17
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał khropek Zobacz post
    Sterownik centralnego, klapy bagaznika i temperatury oraz lusterek to są przełączniki w drzwiach kierowcy. Tam szukaj problemu.
    Dzięki kolego, jeszcze przed tym pojadę na diagnostykę komputerową - zobaczymy co tam wyjdzie..

    Pozdrawiam

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dudzik87
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Gorzków koło Wieliczki
    Auto
    147, 1.6 16v 105 km
    Postów
    265

    Domyślnie

    Ja u siebie musze wymienić te microswitche chyba, albo górna obudowę pilota bo jest takie cos jakby te plastykowe krzyżyki w obudowie nie dociskały właściwie .
    właśnie siedze w aucie i tworze w tym temacie coś

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @nowak
    - wpierw należy sprawdzić programem diagnostycznym (FES, Alfaobd) wszystkie funkcje sterujące ECU od drzwi.
    - potem przetestować wszystkie piloty, takąfunkcje posiada np. program AlfaOBD, FES tego nie ma albo ja nie umiem tego znależć.
    - do testów jest potrzebny kable ELM 327 wersja 1.4
    - potem należy zrobić Proxy Alignment oraz zaprogramować WSZYSTKIE jakie masz.
    - uważaj na programy diagnostyczne typu Examiner, moga tego nie zrobić ponieważ nie mają nowych wsadów do swego programu, uaktualnień
    - program FES, AlfaOBD musi być pełny, płatny.
    - darmowa wersja tych czynności nie robi.
    - jak ktos ma ww. programy to jest to 5 minut roboty.( i 100 zł w kieszeni)
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Dzięki bubu kupuję więc kabelek i program - będę walczył. Bo niestety nie mam nikogo z kabelkiem.. a w stacjach diagnostycznych nie mają ani FES'a ani AlfOBD..

    P.s żaden darmowy program sobie z tym nie poradzi? I nie mam karty kodowej, będzie potrzebna?
    Ostatnio edytowane przez nowak ; 08-07-2011 o 08:48

Podobne wątki

  1. Centralny zamek
    Utworzone przez Raflik21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 20:28
  2. Centralny zamek
    Utworzone przez jurandw w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 14:48
  3. centralny zamek
    Utworzone przez weloo w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-07-2010, 18:49
  4. [146] centralny zamek HELP!!!!!
    Utworzone przez remi200833 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-07-2010, 13:32
  5. Zamek centralny
    Utworzone przez Pazur w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 21:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory